KRZYCHU66 Opublikowano 30 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2007 Witam.W ZZR1100 jest kranik paliwa.Jest on trudno dostępny i po tym wnioskuję,że raczej nie jest on do codziennego użytku.Chyba jest w tym moto kranik tzw.podciśnieniowy?Do czego więc wspomniany kranik?Potrzebny przy np.demontażu zbiornika?Proszę o odpowiedź.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 30 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2007 Witam oj duzo razy byl ten temat walkowany skorzystaj z wyszukiwarki W skrocie tylko, kranik taki ma 3 polozenia PRI, ON i RES. Pierwsze z wymienionych sluzy napelnianiu gaznika po dluzszym postoju, ON wlasciwe polozenie pracy kranika podcisnieniowego i RES obszar rezerwy paliwa w zbiorniku...pozdrawiam Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KRZYCHU66 Opublikowano 30 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2007 Witam oj duzo razy byl ten temat walkowany skorzystaj z wyszukiwarki W skrocie tylko, kranik taki ma 3 polozenia PRI, ON i RES. Pierwsze z wymienionych sluzy napelnianiu gaznika po dluzszym postoju, ON wlasciwe polozenie pracy kranika podcisnieniowego i RES obszar rezerwy paliwa w zbiorniku...pozdrawiamDzięki wielkie,poszukam szczegółów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
norban997 Opublikowano 12 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2008 Witam niewiem jak w 1100 ale w 600 jest podcisieniowy jak chcesz sciagnac zriornik to tylko odepnij wezyk i nic nie bedzie cieknac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.