truwcio Opublikowano 27 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2007 Mam takie dziwne pytanie czy ktoś mógł by wyjaśnić na czym to polega czyli elektroniczny amortyzator skrętuno jak to działa ,dojedziesz kierownica np. na maxa w prawo no i co sie dzieje informuje jakoś czy jak ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LENAR Opublikowano 27 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2007 (edytowane) zwykly hydrauliczny amor skretu ma stala sile tlumienia w czasie jazdy, elektroniczny ma zmienna sile tlumienia, jak rosnie predkosc motocykla lub obroty silnika to wzrasta tez sila tlumienia, w cbr1000rr amor do bodajze 50km/h nie tlumi wcale by latwiej sie manewrowalo motocyklem przy niskich predkosciach. Znawcy tematu mowia ze na torze nie daje rady za to w codziennym uzytkowaniu jest najlepszy, sprawdza sie rewelacyjnie Edytowane 27 Grudnia 2007 przez LENAR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.