Skocz do zawartości

Yamaha SR-500 - niekompletny gaźnik


Quantifier
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Kupiłem niedawno Yamahę SR-500 z roku 1984. Dzisiaj pokazałem ją mechanikowi, a ten mi powiedział że poprzedni właściciele musieli wymontować z gaźnika kilka elementów. Poszukałem zdjęć i faktycznie :/. Znalazłem opis gaźnika tutaj: http://www.siue.edu/~rsutton/SR/mikuni.htm , dokładnie chodzi o to co na pierwszym zdjęciu jest podpisane jako "accelerator pump linkage".

Na ile jest to poważny brak? Jaka jest szansa żeby dostać taką część na wymianę? Mogę coś zniszczyć jeżdżąc bez niej?

Proszę o odpowiedzi i pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na moje oko, jest to cięgno pompy przyspieszającej. Przy raptownym dodaniu gazu, wtryskuje ona dodatkową dawkę paliwa przez dodatkową dyszę (rozpylacz), co zapobiega chwilowemu zubożeniu mieszanki (paliwo posiada większą bezwładność niż powietrze). Jeżdżąc bez tego cięgna nic nie uszkodzisz, ale silnik może się dławić przy wchodzeniu na obroty. W sumie taką część można samemu dorobić z drutu (szprychy), pamiętając o sprężynce i gwincie z nakrętką do regulacji ;), w końcu masz zdjęcie gażnika ;)

Powodzenia :crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...