Skocz do zawartości

Problem z WR 400


Maly_WR
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam mały problem z moja WR mianowicie pewnego dnia pojechałem na wycieczkę w motocyklu słychać już było zawory .Przejechałem sie wróciłem do domu odstawiłem motocykl na drugi dzień chce odpalić a tu kopie raz drugi trzeci i nic w końcu zagadał , ale z tłumika po dodaniu gazu wylatywał mocny szczał z ogniem nigdy sie tak nie działo i moto zaczęło dymić trochę olejem .. Panowie prosze o pomoc co mogło sie stać czy to już efekt rozregulowania zaworów i z kad ten olej ?? Kolega powiedział mi ze to terz przez zawory lub przes uszczelniacze zaworowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesteś pewien ,że to zawory było słychać? Czy olejem zadymil tylko na zimnym, czy puzniej tez? Olej dostje sie albo z gry(uszcz.trzonkow) ,albo z dołu , pierscienie itd. Zajżyj najpierw do tej reg. zaworów, ale sama regulacja nie bedzie odpowiedzialna za dymienie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciezko mi powiedziec czy na cieplym tez wystepuje to bo motocykl po odpaleniu chodzil tylko chwilke i gasnie ale nie wiem czy to mozliwe zeby z pierscieni tak szybko to sie stalo w ciagu zaledwie jednej jazdy a motocykl przed tym chodzilo czysto palil od szczala nie mialem nigdy z nim problemow a moze to byc wina uszczelki tej miedzy pokrywa zaworowa a glowica bo cieknie mi z niej lekko olej ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...