h3n Opublikowano 20 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2007 Rozkręciłem wszystkie śruby, które - jak mi się wydawaje - mocują rozrusznik ale skubany ani nie drgnie. Czy ktoś może wie jak to badziewie rozebrać? Na czym to się trzyma i jakie śruby porozkręcać? Wygląda jak by się trzymało na 2 śrubach - jedna z zewnątrz i jedna od strony silnika plus mała od kabla z aku ale wykręciłem i nic. Help PLEASE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Badyl Opublikowano 20 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2007 Zdejmowałeś koło magnesowe? tam jest kilka zębatek które mogą Ci nie pozwolić wyjąć rozrusznika bez zdjemowania magneta. Mogę się mylić, bo dawno tego nie widziałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarczi Opublikowano 20 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2007 niestety dj solo ma racje bez zdjecia magneta nici z wyjecia rozrusznika , ale tak jak juz Ci pislaem wczesniej wymien te sprezynki pod magnetem i sprawdz na 99% to one sa przyczyna pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Badyl Opublikowano 20 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2007 Co racja to racja, jeśli rozrusznik nie praży to te sprężynki wymienić. Bo ten rozrusznik jakiś felerny w elcedwójce :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
h3n Opublikowano 20 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2007 Właśnie wróciłem z garażu i udało mi się to badziewie rozebrać. Okazało się, że nie trzeba zdejmować magneta tylko samą obudowę silnika i tam są dwie takie śrubki, z których jednej nie odkręciłem. Ogólnie rozrusznik trzyma się na 3 śrubach - jedna od zewnątrz i dwie od wewnątrz silnika a początkowo odkręciłem tylko jedną. Następnie z rozrusznikiem udałem się do sklepu i dopasowałem podobne (dwie godziny piłowowania na szlifierce :-) hehe podobne jak cholera....) szczotki - po 8 zyla za sztukę. Po wymianie szczotek pojawił się problem z napięciem bo nieoczekiwanie rozrusznik zaczął kręcić nie w tą stronę co powinien. Rozłupałem wszystko ponownie i złożyłem tak samo jako wcześniej ale tym razem już wszystko zaczęło działać. Nie była to jednak wina sprężynek tylko totalnie wyjechanych szczotek. Mianowałem się tym samy specjalistą od rozruszników w KTM LC2. W niedzielę na tor..... brum brum ......W każdym razie i tak dziękuję za pomoc. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.