Skocz do zawartości

Olej


pako
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

pewnie ze warto ja po zmianie oleju jak kupilem moto na syntetyk odczulem lepsza prace i mniejsze kopcenie nawet zapach na ubranich jest piekną perfumą

a najlepiej to wyjedź stary olej prawi do końca i potem lej co uważasz, czyli jak chcesz dluzej pojeździć i być feir w stosunku to silnika lej lepszy, na tanim oleju też sie jeździ ale jednak nei zawsze w dluższym rozliczeniu wychodzi taniej

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pewnie ze warto ja po zmianie oleju jak kupilem moto na syntetyk odczulem lepsza prace i mniejsze kopcenie nawet zapach na ubranich jest piekną perfumą

a najlepiej to wyjedź stary olej prawi do końca i potem lej co uważasz, czyli jak chcesz dluzej pojeździć i być feir w stosunku to silnika lej lepszy, na tanim oleju też sie jeździ ale jednak nei zawsze w dluższym rozliczeniu wychodzi taniej

pozdr

 

jesli jezdzil na mineralnym przez dluzszy czas i teraz wladuje syntetyka to moze sie to dobrze nie skonczyc,

 

dla porownania bylem w trasie i juz widzialem ze konczy mi sie odziwo olej- pikanie diody sygnaluzujace jeszcze ok 150-200km przebiegu. bylem 100 km od domu, oleju w dozowniku jak na lekarstwo- do full syntetyka dolalem zwylego lotosa. zyje. od tamtego czasu juz z tysiac km peklo.

 

poza tym, widzialem roznice po laniu midlanda na wlasne oczy- rozebralem silnik (gore) wyczyscilem tlok, wladowalem spowrotem i na midlandzie jezdzilem w stosunku gdzies 30:1 bo dozownik plus bak. na tloku zero prawie nagaru po 500km.

 

pzdr:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli jezdzil na mineralnym przez dluzszy czas i teraz wladuje syntetyka to moze sie to dobrze nie skonczyc,

 

dla porownania bylem w trasie i juz widzialem ze konczy mi sie odziwo olej- pikanie diody sygnaluzujace jeszcze ok 150-200km przebiegu. bylem 100 km od domu, oleju w dozowniku jak na lekarstwo- do full syntetyka dolalem zwylego lotosa. zyje. od tamtego czasu juz z tysiac km peklo.

 

poza tym, widzialem roznice po laniu midlanda na wlasne oczy- rozebralem silnik (gore) wyczyscilem tlok, wladowalem spowrotem i na midlandzie jezdzilem w stosunku gdzies 30:1 bo dozownik plus bak. na tloku zero prawie nagaru po 500km.

 

pzdr:)

 

Żeby nie było nagaru wystarczy dobrze dawac w palnik a nie jak niektórzy jeździc po emerycku!

Moja MZ jeździ na Husqwarnie syntetyczej lub z braku kasy na Orlenie półsyntetycznym i po tym ani tym nie ma śladu nagaru! ALE ja nie jeżdze jak emeryt, tylko dośc czesto jest krecenie do końca :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...