Lukasz_SE Opublikowano 27 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2003 Witam!Przepraszam,ze odswiezam troche przystarawy temat,ale stoje przed wyborem jakiegos sciga 125cc i nie wiem co brac :( Moim faworytem byla Rs-ka 125.Ale mam pare pytan odnosnie NSr-ki.1.Jak z wytrzymaloscia silnika???Ile kilometrow pociagnie przed remontem kapitalnym???2.-możliwosć zrobienia elektronicznej blokady (właczanej/wyłaczanej )Hmmmm a ile taka przyjemnosci kosztuje???3.slyszalem,ze sa jakies problemy z oddlawianiem Nsr-ki i dlatego duzo osob mysli ze nie da sie jej oddlawic i ma tylko 15Km...slyszal cos ktos o tym???Jak sie oddlawia NSR-ke???4.No ogulnie do uzytkownikow,jak sie sprawuje,czy jest wygodna,ile pali i te sprawy.dziekuje za odpowiedzi :wink: Pozdrawiam z zimnej Szwecji!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ostry Opublikowano 30 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2003 A wiecie koledzy, że NSR to też Włoszka? Nie wiecie? To już wiecie. :D Jestem za NSR, bo to Honda>> mniej awaryjna niż Aprilia. Kolega miał Aprilię i powiedzieć, że się nie psuła to nie mógł, ale też nie była masakra. Wiadomo lepszy dostęp części i lepiej rozwinięta sieć serwisowa. No i to brzmienie.....NSR delikatnie buczy, podczas, gdy RS bzyczy gorzej niż niejedna piećdziesiątka. Poza tym wydaje mi się, że skoro NSR ma mniej wysilony silnik, to i wyższe przebiegi kręci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I_Mat Opublikowano 30 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2003 NSr występuje również w wersji jpońskiej, hiszpańskiej i mpewnie też innychAD1. - nie wiemAD2 +3. - NSR`ke odblokowuje się na różne sposoby. Jest kilka blokad (i chyba zależą od modelu)np. jest blokada w tlumiku (łączenie dyfuzator - tłumik) - dużeeee zwężenie, blokada układu zapłonowego (łączy się dwa kable - i tutaj można zastosowac wyłącznik rozłączający powstały obwód, czyli poprostu włącznik blokady zapłonu), pomiędzy membraną a gaźnikiem jest rodzaj uszczelki (metalowa płytka), która ma mały otwór na środku, podczas gdy wersja nieblokowana tą uszczelke ma "pustą w środku" czyli otwór jest rozmairu wymaganego :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pooh Opublikowano 20 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2004 Biesz RS!fajne sprzety i juz!ffajna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wawrzyn15 Opublikowano 20 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2004 No tak ale z tego co się orientuje to RS ma prawie dwa razy więcej koni ze 125 to jest nie do wyciagniecia...NSR ma 33 konie, nowsze modele 28...a z 125cm pojemnosci nie wyciagniesz 60 koni... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 21 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2004 Do zależy od wersji jaką wyrwiesz. Ja był brał RS ale to chyba iwkszy wydatek co? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wawrzyn15 Opublikowano 21 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2004 na RSke wedlug mnie trzbea miec minimum te 6500-7000zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.