Skocz do zawartości

Bardzo Pilne!!!


Rekomendowane odpowiedzi

Ja miałęm Dt co miała przebiegu 38tys jak ją kupiłem i chodziła zajebiście a kupiłem w Polsce i nie przejmowałbym sie czy moto ma 4 tys a jest cofnięty licznik o 10tys, jak widać że moto utrzymane i czyste to brać, ewentualny remont takiej DT to maks 1000-1200zł i będziesz miał nowiusi tłoczek, łożyska, uszczelniacze, dosłownie wszystko Ci przy silniku zrobią, najlepiej pojedź z kimś kto ma doświadczenie ale z enduro i crossami, bo jak pojedziesz z mechanikiem co szosowe motocykle naprawia to mu sie będzie wydawało że jak porysowany to już złom.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok wielkie dzięki za rady Witson myślałem, że taki remont drożej wyjdzie ale wydaje mi się, że jak pojadę zobaczyć ten motor to nie kupię kota w worku.

 

Jeszcze bardzo proszę powiedzcie mi czy te oba motory co dałem w pierwszym poście da się odblokować na pewno bo boję się że będzie 80 km/h i dalej nic już się będzie dało z tego wycisnąć... ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...