rafalrk Opublikowano 16 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 Te napięcia mierzyłem na starym reglu tym bodajże zepsutym. Na nowym nie eksperymentowałem bo czytałem że podłączając go bez aku na włączonym silniku można go uszkodzić Pomyślałem że jak odłączę piny i uruchomię silnik to też mogę go uszkodzić. Tylko sens w tym że zarówno ze starym reglem jak i nowym zupełne nieużywanym kontrolka baterii nadal świeci i nie gaśnie nawet jak silnik pracuje kilka minut. Nie sądzę abym kupił uszkodzony regulator w sklepie internetowym. Jak dla mnie to przewlekła zagadka, jak tylko ją rozwiąże dam znać, może wniosę coś nowego i pożytecznego dla innych użytkowników 2T z tych lat.Póki co czekam na inne spostrzeżenia i wskazówki dotyczące tematu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalrk Opublikowano 21 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 (edytowane) Kupiłem kolejny regulator napięcia i wszystko działa prawidłowo :) te oryginalne rzeczywiście są jakieś wadliwe.Dobrze że już problem z głowy, teraz tylko śmigać, szerokości życzę i pozdrawiam Edytowane 21 Maja 2008 przez rafalrk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herki Opublikowano 13 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2008 kontrolka oil przynajmniej w pegaso r92 dotyczy oleju do mieszanki i w tuaregu 125 tez powinna tego dotyczyc bo w 600 sprawa oczywista dotycy oleju w silniku;]przynjamniej tak jest u mojego ojca w 600 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.