Solo_ta Opublikowano 13 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2014 Witajcie, Chciałem się przywitac i przedstawić.W lutym 2014 stałem się szczęsliwym posidaczem Royal Stara XVZ1300CT. To mój drugi motocykl w karierze. Poprzednio przez 2 lata jeździłem na Virago XV750 więc pozostałem wierny marce Yamaha.Jestem z Częstochowy i w sezonie robię wypady po Jurze. Jeśli ktoś miałby ochotę się przyłaczyć to zapraszam.Moja Royalka wymaga pewnych poprawek ale za to była tania. Powoli bedę ja doprowadzał do stanu jaki powinien być. Dzięki Wam juz wymieniłem reflektor na europejski i dostałem przegląd zerowy. Pozdrawiam i do zobaczenia na trasie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariow Opublikowano 13 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2014 Cześć Solo_ta witamy :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek1z Opublikowano 15 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2014 witam ja również lubię latać po Jurze fajne drogi i miły klimat pomiędzy zamkami jak pogoda dopisze to może jakieś spotkanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariow Opublikowano 6 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2014 Hejka Szybkie pytanko - gdzie w naszych motocyklach jest przekaźnik do sygnału dzwiękowego i czy w ogóle jest ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tqmeh Opublikowano 30 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2014 Witam, zakupiliśmy z znajomym dzisiaj XVZ1300 instrukcje użytkownika i serwisową zdobyłem po angielsku, ma może ktoś ich polskie odpowiedniki?? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 30 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2014 Instrukcje użytkownika może znajdziesz po polsku ale serwisówkę to już nie. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tqmeh Opublikowano 30 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2014 Dobre i to na początek, ja z angielskim nie mam problemów ale osoba dla której to szukam już gorzej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madmarian Opublikowano 26 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2015 Cześć Wam! Kupiłem Royal Star XVZ1300' 99 z przebiegiem 60 000 mil w listopadzie zeszłego roku. To mój pierwszy w życiu motocykl. Jestem zafascynowany, nie schodził bym z niej ;-). Jedyny problem to wysokie spalanie. Wychodzi mi 11 litrów na 100km. Licznik jest w milach, przeliczam na kilometry 1mila- 1.6km. Poprzedni właściciel bąknoł coś o konieczności przeprowadzenia synchronizacji gaźników i wyczyszczeniu filtra. Po drugim tankowaniu, kiedy potwierdziło się to spalanie odkręciłem bak i okazalo się, że nie mam oryginalnego filtra, tylko na każdym gaźniku założony jest filtr stożkowy- czyli są cztery i wyczyściłem je wszystkie. Watpie, żeby miało to aż tak znaczący wpływ i spalanie spadnie do tych 6-7l/100. Silnik chodzi pięknie, nie ma jakichś dużych wibracji, nie faluje, fajnie się wkręca. Strzela w wydechy przy hamowaniu silnikiem, jak rozsprzęglę to przestaje. Wszystko wydaje się być ok tylko dlaczego tyle pali? Jak to jest u Was koledzy? Czytałem, że Wasze palą około 6l. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciejka 750 Opublikowano 26 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2015 przede wszystkim porządna regulacja a potem zobaczymy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariow Opublikowano 26 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2015 Cześć Wam! Kupiłem Royal Star XVZ1300' 99 z przebiegiem 60 000 mil w listopadzie zeszłego roku. To mój pierwszy w życiu motocykl. Jestem zafascynowany, nie schodził bym z niej ;-). Jedyny problem to wysokie spalanie. Wychodzi mi 11 litrów na 100km. Licznik jest w milach, przeliczam na kilometry 1mila- 1.6km. Poprzedni właściciel bąknoł coś o konieczności przeprowadzenia synchronizacji gaźników i wyczyszczeniu filtra. Po drugim tankowaniu, kiedy potwierdziło się to spalanie odkręciłem bak i okazalo się, że nie mam oryginalnego filtra, tylko na każdym gaźniku założony jest filtr stożkowy- czyli są cztery i wyczyściłem je wszystkie. Watpie, żeby miało to aż tak znaczący wpływ i spalanie spadnie do tych 6-7l/100. Silnik chodzi pięknie, nie ma jakichś dużych wibracji, nie faluje, fajnie się wkręca. Strzela w wydechy przy hamowaniu silnikiem, jak rozsprzęglę to przestaje. Wszystko wydaje się być ok tylko dlaczego tyle pali? Jak to jest u Was koledzy? Czytałem, że Wasze palą około 6l. Cześć Madmarian, gratulacje zakupu i jak na pierwszy motocykl to poszłeś "grubo" :) przede wszystkim porządna regulacja a potem zobaczymyI to chyba porządnej regulacji :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madmarian Opublikowano 26 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2015 (edytowane) Cześć Dariow. maciejka 750 dzięki za odpowiedź . Nie taki diabeł straszny jak go malują. Daję radę i nawet zabieram plecaczek. Ostatnio z żoneczką żegnaliśmy burą sukę w Jastrzębiu Zdroju, trochę ponad 50km od domu. Jak narazie moja najdalsza trasa. Mam 188 cm wzrostu, dużo siły, olej w głowie i waże 105 kg więc mniejszy sprzęt nie wchodził w grę. Super się to prowadzi. Jeśli była by to kwestia regulacji to nie problem. Wybieram się na synchronizację w najbliższym czasie. Czytałem testy i opinie użytkowników i okazuje się, że te roczniki palą 7 w mieście, dopiero nowsze litr do półtora mniej. Myślę, że muszę dopracować też technikę jazdy, plus czyszczenie filtrów, które już zrobiłem i regulacja/ synchronizacja pomoże. Dam znać jak będzie po, jaki rezultat. Pozdrawiam i do zobaczenia na trasie. Podpowiedzcie mi proszę jak jechać ekonomicznie. Przy jakiej prędkości wrzucacie 5 bieg? Czy jadąc 60 km/h na 5 biegu jest ok? Silnik pracuje gładko ale nie wiem czy ekonomicznie wtedy. Edytowane 26 Marca 2015 przez madmarian Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek6 Opublikowano 27 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2015 Te filtry wymagają nie tylko czyszczenia ale nawilżenia odpowiednim olejem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kapsel1300 Opublikowano 3 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2016 Madmarian i jak ze spalaniem?Jestem tu świeży ale widzę, że temat trochę przysnął. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hokus Opublikowano 22 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2016 Witam jestem nowy na forum,posiadam royalke 2006r mam ją 3 sezony i chciałbym sie zapytac bardziej doświadczonych posiadaczy,niewiem czy to jest normalne ze jak moto stoji w nieogrzewanym garażu a w środku jest około 3 stopnie to gdy odpale i pochodzi tak z 10-15 minut to już sie woda w chłodni tak nagrzewa że wjatrak już zaczyna śmigać.niewiem czy to jest powiązane ale zauwazyłem lekki wyciek płynu chłodniczego pod osłonami cylindrów po bokach są tam po dwie jakby śróbki z gumowymi podkładkami i tam zaczyna leciutko uchodzić płyn.Może miał jakiś kolega podobny przypadek?pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kapsel1300 Opublikowano 23 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2016 Witaj "hokus" Nie jestem bardzoe doswiadczony, bo moja royalke kupilem w listopadzie 2015 więc na razie tylko ogladam, głaszcze i poleruje. Co do wiatraka to nie wiem. Tylko po co odpalać? Wyjąć aku i niech odpoczywa do wiosny. Co do tego wycieku, to już na tym forum gdzieś byla o tym mowa. Jak rozumiem chodzi Ci o te gumowe korki z mosiężnym gwintem w środku. A wiec najprawdopodobniej, pod wpływem niskiej temperatury skurczyl się material i z tąd wyciek. Tak pisali doswiadeni posiadacze. Nie ma sie co przejmować. Jak na wiosne bedzie się pocić, to uszczelnij sylikonem na wysokie temp. Oryginalne korki moga być nie do zdobycia. Sorki za pisownię ale klikam w pociagu na telefonie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.