EVERT Opublikowano 11 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2007 Teraz temat poświecony mojemu rometowi z roku 1980. Otóż problemik tkwi od dawna i wreszcie mam zamiar go usunąć. otóż w romecie spadają biegi oraz przy 3-cim biegu wystepuja przeskoki czyli jakby spadał i powracał bieg czyli krotko mowiąc przerywa bieg. ja niestety nie mam pojecia o naprawie motocykli wiec pytam sie fachowców co można zrobić. Wydaje mi sie ze to wina skrzyni ale nic wiecej nie moge powiedziec. Proszę bardzo o pomoc ! Pozdrawiam, i dziekuje za odp ktore mam nadzieje będą ; :buttrock: :( :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 11 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2007 Teraz temat poświecony mojemu rometowi z roku 1980. Otóż problemik tkwi od dawna i wreszcie mam zamiar go usunąć. otóż w romecie spadają biegi oraz przy 3-cim biegu wystepuja przeskoki czyli jakby spadał i powracał bieg czyli krotko mowiąc przerywa bieg. ja niestety nie mam pojecia o naprawie motocykli wiec pytam sie fachowców co można zrobić. Wydaje mi sie ze to wina skrzyni ale nic wiecej nie moge powiedziec. Proszę bardzo o pomoc ! Pozdrawiam, i dziekuje za odp ktore mam nadzieje będą ; :buttrock: :( :bigrazz: Jeśli skrzynia biegów jest rozwiązana tak, jak w dwubiegowych Rometach (tylko raz naprawiałem takiego Rometa, wieki temu), to wina leży w braku kulki przytrzymującej mechanizm i/lub zużyciu automatu zmiany biegów. Co do trzeciego biegu - zła regulacja, zużyte wodziki, automat. Zdejmij lewy dekiel. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brys Opublikowano 12 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2007 W automacie zmiany biegów, w miejscu w którym łączy się on z wodzikiem ze skrzyni masz taka dźwigienkę, która zmienia ruch obrotowy na posuwisty. Ona zwykle jest rozklektana i lata na swojej osi. To jest pierwsza czynność. Poza nią należy pokasować wszystkie luzy w tym rejonie. Druga sprawa to regulacja. Po tych zabiegach mam spokój od jakichś 300km (w porównaniu z japończykami? :notworthy:), a wyskakiwała mi (przerywała) 2 na wysokich obrotoach. Takich usterek się nie lekceważy, bo tryby w tej skrzyni aż się proszą o połamanie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EVERT Opublikowano 12 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2007 Ściagałem lewy dekiel ale nic mi to nie dało... w ogole nie wiem o co chodzi. Jak oddam mechanikowi to zrobi mi to za 5 dych :buttrock: :) :) :P ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fireblade Opublikowano 12 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2007 Jeśli skrzynia biegów jest rozwiązana tak, jak w dwubiegowych Rometach (tylko raz naprawiałem takiego Rometa, wieki temu), to wina leży w braku kulki przytrzymującej mechanizm i/lub zużyciu automatu zmiany biegów. Co do trzeciego biegu - zła regulacja, zużyte wodziki, automat. Zdejmij lewy dekiel. Pozdrawiam Dokładnie z tą kulka to norma też tak miałem, parę lat temu to było ale pamiętam :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EVERT Opublikowano 12 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2007 ale jak mam to odkrecic ?? odkreciłem lewy dekiel i co dalej ? :icon_mrgreen: :flesje: :wink: nie chce czegos spieprzyć :icon_eek: :bigrazz: :wink: Prosze o pomoc :rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.