Skocz do zawartości

kramer rotax 124gs


wiktor_krakow
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

jestem posiadaczem takiego cuda, po 6 latach zdołałem skompletować całość prawie w 100% oryginalną(pozostał tylny błotnik), bywają nawet momenty że uda mi się go zapalić i przejechać trochę, hmmm dlatego nie pisałem że jestem w 100% szczęśliwym użytkownikiem ale...może ktoś ma doświadczenia z silnikami rotaxa - właściwie brakuje mi regulacji zapłonu (elektronika) bo niestety cały komplet który dostałem nie ma żadnych znaków. Chciałbym go naprawdę doprowadzić do stanu idealności technicznej i wizualnej chociaż kasa coraz bardziej przyciska. Dodam że wielki udział w naprawie miała fabryka rotaxa w austrii która udostępniła katalogii i techdate, części też udostępniła ale odpłatnie. Całości podjął się ze mną znajomy z serwisu w Jordanowie, chyba razem jesteśmy tak uparci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...