RobgiE Opublikowano 19 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2007 WitamMam taki maly problem. Jerdzesobie po miescie i luzik moge przyspieszac zwalaniac co chce.ale jak wyjade poza miasto i jade rowno przez np minute powiedzmy 100 km/h to nagle na jeden cylinderek mi nie pali spada moc i generaleni sie toczy a nie ciagnie (co oczywiste jesli pali tylko na jeden) zjerdzam na pobocze gasze ja stoje ok 1 2 minuty odpalam i znowu ognia moge jezdzic.moze ktos podpowiedziec co moze byc?swiece sa nowe wczesniej to samo bylo.Moto dopeiro kupilem wiec nei wiem jaka jest jego historia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 19 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2007 Masz filtr paliwa założony? Wywal go, bo pewnie blokuje dopływa paliwa. Jeśli to nie to, to czyśc kranik, gaźnik, a moze i zbiornik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RobgiE Opublikowano 19 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2007 kranik czyszczony bo wyjmowalem do malowania, bak tez czysty filterk paliwa mam to fakt ale jest jeden na oba gazniki wiec wydaje misie ze to kwiestia gaznika. pytanie tylko czy jak rozbiore gaznik do czyszcenia to jak i czym go czyscic i czy jak zloze to nie bedzie wymagal ponownej regulacji (zakladajac ze nie uszkodze czegos) czyli generalnei rozbieram i skaldam powinno byc ok? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 19 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2007 "Wywal ten filtr." Nie jeden uzytkownik tego forum pewnie Tobie to powie. Najpierw: jeśli nie masz, to ściągnij serwisówke do motocykla jak i katalog części. Rozkładaj z głową, wszystko kładz na czystym papierze w kolejnosci rozkręcania. Nie mieszaj częsci pomiędzy gaźnikami. Wykręcaj dysze delikatnie. Śruby składu mieszanki wykręć, ale najpierw wkręć je do delikatnego oporu i policz liczbę obrotów i zapisz. Gaźnik myj w Carb Cleanerze lub ew. w rozpuszczalniku nitro, nie myj gumowych częśći bo pod nimi się mogą rozpuścić czy uszkodzić. Nie zegnij języka na pływaku regulującego wysokość paliwa w komorze pływakowej. Przedmuchaj wszystko sprężonym pow. sprawdz drożnosć dysz,kanałów i składaj. Możliwe, że będzie niewielka regulacja potrzebna. Ide spać:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RobgiE Opublikowano 20 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2007 ok dzieki za naswietlenie tematu.czyli zaczynamy od wywalenia filterka. wurzucilem filterek i jak reka odjal.Mysle ze regulacjre i czyszczenie gaznikow tez mu sie przyda ale to juz nie ja bede robil.na razie niedziele wiec troche pojnerdze a w tygodniu moze mi specjalista zajrzy czy wszystko pozostaje ok.dzieki za info Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.