Camaross Opublikowano 16 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2007 Więc zacznę może od początku .... Jestem sobie uczniem technikum mechanicznego i ogólnie jestem zadowolony z tego wyboru, mój ukochany nauczyciel od PODSTAW TECHNOLOGI MASZYN ... chciał mi dać fory i zamiast pisać jednego z sprawdzianu (może dlatego że mnie lubi) postanowił że : "Daniel ty się tam kręcisz w tym całym internecie opracuj mi temat : Technologie mechaniczne" wyczułem temat że to musi być coś łatwego wiec się obrazu ucieszyłem , wyczułem jednak że temat brzmi bardzo ogólnie . Powróciłem do domu i na swoim ukochanym fotelu zacząłem wyszukiwać informacji na ten temat i co mnie zszokowało .... to w cale nie takie łatwe ... znajduje uczelnie, książki , krótkie definicje nic nie mówiące ......nie mogę znaleźć więcej informacji błagam was o pomoc , wskazówki , naprowadzenie .... a może ktoś wie po prostu skąd zdobyć informacje na ten temat. z góry dzięki i czekam na jak najwięcej odpowiedzi ...... :) :banghead: :crossy: :clap: :notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy: szkoda żę nikt nie jest w stanie mi pomóc ... ;( .... może chodz jakaś wzkazówka ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RuDeK Opublikowano 16 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2007 WitamJa mam taki przedmiot w szkole jak Technologia Mechaniczna.W ksiazce z tego przedmiotu mamy takie dzialy jak:1. Materiałoznawstwo2. Ślusarstwo3. Obróbka cieplna i cieplno-chemiczna4. Obróbka mechaniczna5. Odlewnictwo6. Obróbka plastyczna7. Spawalnictwo8. Nowoczesne techniki wytwarzania9. Nowoczesne materialy konstrukcyjne Moze to Ci cos pomoze :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...