majkelpl Opublikowano 17 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2007 [...]Sam termometr wkrecilem w miejsce korka wlewu oleju (z lewej strony motocykla); zrobilem to dopiero wczoraj i nie mialem jeszcze okazji sprawdzic jak to funkcjonuje - mam nadzieje ze wszystko bedzie dzialac poprawnie; I ten termometr jest tam nisko, przy wlewie oleju ?Czy masz jakas linke tak aby go zamontowac np. gdzies przy kierownicy ?Bo nie za bardzo widze sens mocowania tego przy wlewie i schylania sie aby zobaczyc jaka jest temperatura oleju :wink: Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stan Opublikowano 17 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2007 rozpietosc kierownicy robi swoje i tego faktu nie przeskoczyszco znacznie ogranicza mozliwoscijezeli jest szersza droga to spokojnie korek ominieszjezeli jednak jest duzo aut jedno na drugim na takim motorze cudow nie zrobiszco innego nakedy czy scigacze ktore sa zwarte w budowie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rudee Opublikowano 17 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2007 ja odnosnie pozycji ... jak przesiadlem sie na trampka to myslalem ze odejde na pierwszym zakrecie jakos tak bylo cholernie niewygodnie, czulem sie jakbym sie tulil do baku.. ale po miesiacu tak sie do tego przyzwyczailem ze jak wsiadlem na chwile na choperka to malo nie zaliczylem glebki:) .... zwrotnosc zdecydowanie nie taka... po prostu crusiery sa w koncu budowane glownie z mysla o wygladzie, prezencji i wygodzie, praw fizyki nie da sie zmienic i z pewnoscia ustepuja zwrotnoscia, czy droga hamowania bardziej sportowym motocyklom... wiec trzeba sie zastanowic czy zalezy nam bardziej na stajlu i wygladzie czy na wlasciwosciach jezdnych ..... dwoch na raz sie nie da.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek73 Opublikowano 17 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2007 TAK JAK KOLEDZY MÓWIĄ WAŻNA JEST TECHNIKA JAZDY -A MNIEJ MASA MOTOCYKLA . Za naszymi sprzetami przemawia fakt że w świadomości części kierowców nie jesteśmy dawcami tylko tymi którzy jeżdżą by czerpać z tego radość i uciec od pracy i obowiązków. parokrotnie zdarzyło mi się że zostałem wpuszczony a plastik na pasie z boku dostawał nerwa.WARTO JEST być słyszalnym w mieście-częściej robią miejsce.JEŚLI jeździsz puszką to wiesz jak wku...wiają niezdecydowani kierowcy ,ty jeżdżąc motorem też podejmój decyzje jasne dla innych kierowców-albo jadę albo stoję niema nic między zaoszczędzisz na szpitalach i reanimacji sprzęta a do jazdy w mieście warto ćwiczyć awaryjne hamowanie-POZDRAWIAM :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.