ruskisputnik Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 Mam problem z kawasaki zx6r j1 ostatni model na gaźnikach. Motocykl na 1-szym biegu ma dziórę w obrotach między 7 a 12 tys.( dławi go i przerywa, nie chce jechać), a na wyższych biegach idzie skokami w całym zakresie obrotów. Do tej pory sprawdziłem: czy paliwo w baku nie jest zwiertrzałe, pompa paliwa działa, kranik i sitka w baku są drożne, gaźniki rozebrałm na drobne elementy, wszystko wyczyszczone, przedmuchane, sitka pod dyszami głównymi oraz pod zaworkami iglicowymi czyściutkie, ten model ma system elektrozaworów w gaźnikach który otwiera większą dawkę na wyższych obrotach, elektrozaworek w 1 gaźniku był zatarty ale został wyczyszczony i teraz działa prawidłowo ( na 100% sprawdzone kilka razy), podgrzewanie gaźników płynem chłodzącym te działa, paliwo jest w komorze pływakowej, zawór ciśnieniowy w pompie też działa, próbowałem też bez pompy prosto do gaźników i też to sam sprawdzone wszystkie kostki i połączenia przewodów, czujnik hala na wale sprawdzony miernikiem wg serwisówki, czujnik położenia przepustnicy też, świece ok, kabli zapłonowych nie ma bo cewki są bezpośrednio na świecach. problem na 99% tkwi w paliwie bo jeśli przez dłuższy czas jedzie na jedynce spokojnie (paliwo się zbiera???) i nagle odkręci to przez momnt ciągnie ładnie i to samo oraz jak by nie miał zapłonu a paliwo leciało to by strzelał z wydechu, acha wydech też jest drożny bo próbowałem jeździć bez niego. Problem nie występuje też podczas kręcenia motocykla podczas postoju. pomocy bo mi już ręce opadają!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yahoo Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 Mam problem z kawasaki zx6r j1 ostatni model na gaźnikach. Motocykl na 1-szym biegu ma dziórę w obrotach między 7 a 12 tys.( dławi go i przerywa, nie chce jechać), a na wyższych biegach idzie skokami w całym zakresie obrotów. Do tej pory sprawdziłem: czy paliwo w baku nie jest zwiertrzałe, pompa paliwa działa, kranik i sitka w baku są drożne, gaźniki rozebrałm na drobne elementy, wszystko wyczyszczone, przedmuchane, sitka pod dyszami głównymi oraz pod zaworkami iglicowymi czyściutkie, ten model ma system elektrozaworów w gaźnikach który otwiera większą dawkę na wyższych obrotach, elektrozaworek w 1 gaźniku był zatarty ale został wyczyszczony i teraz działa prawidłowo ( na 100% sprawdzone kilka razy), podgrzewanie gaźników płynem chłodzącym te działa, paliwo jest w komorze pływakowej, zawór ciśnieniowy w pompie też działa, próbowałem też bez pompy prosto do gaźników i też to sam sprawdzone wszystkie kostki i połączenia przewodów, czujnik hala na wale sprawdzony miernikiem wg serwisówki, czujnik położenia przepustnicy też, świece ok, kabli zapłonowych nie ma bo cewki są bezpośrednio na świecach. problem na 99% tkwi w paliwie bo jeśli przez dłuższy czas jedzie na jedynce spokojnie (paliwo się zbiera???) i nagle odkręci to przez momnt ciągnie ładnie i to samo oraz jak by nie miał zapłonu a paliwo leciało to by strzelał z wydechu, acha wydech też jest drożny bo próbowałem jeździć bez niego. Problem nie występuje też podczas kręcenia motocykla podczas postoju. pomocy bo mi już ręce opadają!!! Podłącz wężyk od dolotów ram air. Prawdopodobnie jest rozpięty pod czaszą. Daję 9 przeciwko dziesięciu, że jest jak mówię, to jest po prostu typowe. Pisałem o tym razy parę ;) http://forum.motocyklistow.pl/index.php?showtopic=23367&hl= -- pzdryah Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.