bronx Opublikowano 25 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2007 jak w temacie , co moze byc przyczyna wezykowania pod pelnym obciazeniem , no i przy leciutkim wiaterku?Mi sie wydaje ze mozna przyczepic sie co lozysk glowki , lub lozyska przednie kola. Cale tylnie zawieszenie zrobilem w zimie(bez wymiany lozysk w tylnym kole)Nie daje mi to spokoju , bo przod nie posiada zadnego luzu (lozyska kol i glowki)Jedynie jak krci sie kierownica , bardzo ochoczo skreca (przy przednim kole w gorze krece ne boki)opony tez mozna wyeliminowac na 95% ( dzialo sie tak pod koniec sezonu , zmienilem gume z tylu objawy identyczne)Pytanko , jak jeszcze sprawdzic luz w lozyskach kol? oraz , jakie sa objawy zbyt mocno lub zbyt slabo dokreconej glowki? acha , najlepsze jest to ze jak jade sam bez kuferkow i zony :crossy: , to efekt nie wystepuje.Tylko nie piszcie zeby jezdzic bez maloznki bo tak sie nie da:) motocykl to jak w podpisie diversionka 900 , przebieg 96tys km (autentyczny :biggrin: ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bronx Opublikowano 27 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2007 No to ja odpowiem na to pytanie sobie sam. Bazujac na tym przypadku okazuje sie ze efektem zbyt luznego dokrecenia lozysk glowki ramy jest objaw nie tylko luzu (sprawdzany przez szarpanie kolem) , ale rownierz , w przypadku braku luzu, zbyt delikatne krecenie kierownica , co podczas jazdy , odznaczalo sie trzepotaniem kierownicy prz predkosci ok 70-80km/h. Dodatkow delikatne ruchy kierownica ("ala" przeciw skret) wprowadzaly motocykl w stan "plywania". Dokrecenie wyeliminowalo zjawisko plywania i trzepotania , teraz motocykl jest niewrazliwy na boczne podmuchy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.