Skocz do zawartości

KDX = wielki problem :| ;/


Rekomendowane odpowiedzi

właśnie, że nie. bo ja jak jeszcze latałem przed remontem duzo i w jeden dzien po długim katowaniu kdx-a na piaskowni zaswiciła mi sie własnie ta kontrolka i to jest od temperatury. bo motor był wrzący aż. poczekalem 15 min i mogłem nadal jeździć bezproblemowo :icon_razz:)

więc to raczej jest od temperatury.

a co do dozownika to samemu mozna patrzyć ile jest oleju w dozowniku bo w kdx-ach jest w takim miejscu ustawiony.

no chyba, że ktoś sobie odłączył.

 

 

pzdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kontrolka oil temp zapala się w dwóch przypadkach:

1. niski pozom oleju w dozowniku oleju (czujnik pływakowy w dozowniku)

2. wysoka temperatura płynu chłodniczego (czujnik w głowicy)

 

opis oil temp faktycznie może wprowadzać w błąd

 

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...