lon_91 Opublikowano 30 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2007 właśnie, że nie. bo ja jak jeszcze latałem przed remontem duzo i w jeden dzien po długim katowaniu kdx-a na piaskowni zaswiciła mi sie własnie ta kontrolka i to jest od temperatury. bo motor był wrzący aż. poczekalem 15 min i mogłem nadal jeździć bezproblemowo :icon_razz:)więc to raczej jest od temperatury.a co do dozownika to samemu mozna patrzyć ile jest oleju w dozowniku bo w kdx-ach jest w takim miejscu ustawiony.no chyba, że ktoś sobie odłączył. pzdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pzd Opublikowano 30 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2007 kontrolka oil temp zapala się w dwóch przypadkach:1. niski pozom oleju w dozowniku oleju (czujnik pływakowy w dozowniku)2. wysoka temperatura płynu chłodniczego (czujnik w głowicy) opis oil temp faktycznie może wprowadzać w błąd pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.