Alien_TM Opublikowano 18 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 Witammiał ktos doświadczenie i przyjemnosć regulacjii kapryśnego gaźnika w husabergu fe 600?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 18 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 wymienic go na mikuni albo keihin :D Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alien_TM Opublikowano 18 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 a nie odbije sie to na charakterystyce pracy i mocy silnika? gaźniki pasują bez żadnych przeróbek większych? ale po co kombinować jak ludzie jakos regulują dellorto? a nie odbije sie to na charakterystyce pracy i mocy silnika? gaźniki pasują bez żadnych przeróbek większych? ale po co kombinować jak ludzie jakos regulują dellorto? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.