fabi Opublikowano 2 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2007 Witam. Stalem sie posiadaczem tejze maszynki i teraz bede was troche meczyl pytankami :icon_mrgreen: Otoz nakrecilem pierwsze metry tymze motorkiem narazie po korytarzu wielopoziomowego garazu :icon_razz: i z tego co zauwazylem (testy na jedynce, na dwojke nie mam juz jak przeskoczyc gdyz korytarz sie konczy :crossy:) motorek dostaje kopa tak od 7 tyskow. Powiedzcie mi wlasnie jak jezdzicie jezdzac ekonomicznie przy jakich obrotach wrzucacie kolejny bieg i jak aby wyluskac max kopa z silniczka :crossy:. ja do tej pory jezdzilem tylko samochodem w dodatku dieslem takze wiecie calkowicie inna bajka :flesje: dzieki za porady pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fabi Opublikowano 4 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 no ladnie uzytkownicy kaw gpz 500 sie pochowali :smile: no panowie oswieccie swiezaka :D smialo ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.