giepezeter Opublikowano 2 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2007 (edytowane) przyszedł czas że by starego dinozaura 900r wysłac na emeryture niech sobie spokojnie stoi w garażu i stąd moje pytanie znalazłem sobie gpz1100 '97 przebieg niewielki ok 30 tys. prosto ze szwjcarii dużo się czyta o tzw 3 panewce w gpz ja się z tego już dawno wyleczyłem nakulałem 900-tka 75000 kaemów i nigdy się ta pzrypadłosc nie odezwała silnik z wierzchy wygląda na taki sam nieiwele wiecej pojemnosci trochę wiecej mocy i nowszy wygląd moz ejakies inne opinie macie ? Edytowane 2 Marca 2007 przez giepezeter Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 2 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2007 heh , Stary , też szukałem kiedyś info na temat tego modelu , mało tego , choć moto wygląda interesująco , ceny też przyjemne wmiare . Pozdro Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yahoo Opublikowano 2 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2007 przyszedł czas że by starego dinozaura 900r wysłac na emeryture niech sobie spokojnie stoi w garażu i stąd moje pytanie znalazłem sobie gpz1100 '97 przebieg niewielki ok 30 tys. prosto ze szwjcarii dużo się czyta o tzw 3 panewce w gpz ja się z tego już dawno wyleczyłem nakulałem 900-tka 75000 kaemów i nigdy się ta pzrypadłosc nie odezwała silnik z wierzchy wygląda na taki sam nieiwele wiecej pojemnosci trochę wiecej mocy i nowszy wygląd moz ejakies inne opinie macie ? GPZ1100 jest świetnym turystyczno-sportowym sprzętem, wg mnie klasy ZZR1100 (praktycznie ten sam silnik), tylko ładniejszym i wygodniejszym. Dla mnie jest trochę za ciężki, ale to kwestia upodobań. Generalnie z panewkami jest tak, że jak dbasz o olej i nie katujesz - to pojeździsz. A jakbyś szukał, to dobry znajomy ma naprawdę bardzo fajną sztukę do sprzedania. Znam ten motocykl od 2001 roku, więcej info znajdziesz tutaj. http://www.madmax.riders.pl/2007/02/01/nazgul-for-sale/ -- pzdryah Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
giepezeter Opublikowano 2 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2007 A NIEJEST TAK ze gpz110 to ma silnik jak w własnie w gpz900 lub gtr różną się tylko pojemnosciami ? wg w zzr to silnik bardziej do zx 10 podobny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 2 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2007 to gpz mad-maxa , taki starszy brodaty gość chyba , mam racje? On chyba prowadzi riders.pl Tn GPZ fajny , ale 11000 trochu drogo. Pozdro Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yahoo Opublikowano 2 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2007 A NIEJEST TAK ze gpz110 to ma silnik jak w własnie w gpz900 lub gtr różną się tylko pojemnosciami ? wg w zzr to silnik bardziej do zx 10 podobny Nie. Cała linia litrówych silników w Kawie wywodzi się z GPZ900, jej rozwinięciem jest GTR1000, ZX-10, potem ZX-11 (aka ZZR1100), GPZ1100 i jeszcze do tego ZRX1000 i 1200. Pewno coś pominąłem ;) to gpz mad-maxa , taki starszy brodaty gość chyba , mam racje? On chyba prowadzi riders.pl Tn GPZ fajny , ale 11000 trochu drogo. Pozdro No to ten gość. Nie taki znowu starszy;) Drogo jak drogo. Nie wiem po ile chodzą GPZ1100, ale ja osobiście jestem wyznawcą tezy, że lepiej zapłacić więcej i mieć coś pewnego, niż wydać mniej ale zaryzykować. Co kto lubi. -- pzdryahoo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.