lechu Opublikowano 25 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2006 Mialem okazje polatac troche na LC 2 - rocznik 2000 i przyznam ze mnie ten sprzet mile zaskoczyl. Myslalem ze to jest motocykl tak jak Yamaha DT (nie nadajaca sie w teren), ale jednak nie jest tak zle. Silnik z dolu zachowuje sie troche jak od motorynki, ale gora jest juz calkiem calkiem. Zawieszenie raczej przecietne. Brak UPS i niezbyt wyszukany amortyzator centralny ograniczaja mozliwosci tego motocykla. Dobry na lesne drogi, nie boi sie blota, nie boi sie piaskowych podjazdow (o ile ma sie gdzie napedzic). W porownaniu z EXC wypada jak wypada...., ale jego glownymi zaletami sa niska cena i niski poziom spalania (prawie 1/2 tego co na tej samej trasie pali EXC). Mysle ze na poczatek to bardzo dobry wybor. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endurowiec Opublikowano 25 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2006 To raczej nie mógł byc rok 2000, bo w tym roku wyszedł juz model EXE, prawi to samo co lc2, ale jednak lepszy, bo UPS i o ile sie nie myle PDS też ma. Wygląd prawie idntyczny jak exc. Taki motoerk napewno jest wart uwagi, ale w polsce to ciężko go chyba dostać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lechu Opublikowano 25 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2006 modelu EXE wogole sa siladowe ilosci, a w Polce to juz wogole. A co do LC 2 to przepraszam za blad. Model ktory testowalem to rocznik 1999, ale w modelu bylo wpisane 2000. Sorx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.