Skocz do zawartości

Jakie moto poradzilibyście dla mnie?


t_rutana
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

w Dr-kach czesto padaja skrzynie 2 i 3 bieg oraz glowice ,nie ma rozy bez kolcow :buttrock: a 650 do SM to chyba zdeka za cieka :biggrin: ,a ja dalej swoje jesli nie szukasz motocykla turystyczno - terenowego a raczej miastowo - terenowy to szukaj w 300 - 400 ccm pojemnosci

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie mógłby mi ktoś podać stronkę z zestawieniem LC4-ek (najlepiej polska) bo mnie ten model też interesuje. Ale czy można znaleźć coś gotowego do jazdy co sie nie rozsypie po pierwszym czy drugim sezonie za 7 tys.? (oczywiście pytam o LC4) Napiszcie sami jakie macie typy swoich KTM LC4 które to roczniki i ile daliscie za nie w jakim stanie były bo to chyba bedzie najlepsza odpowiedź na pytanie: co za ile? :buttrock: Dzieki!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

drogą sprostowania.....:buttrock:

 

Supermoto np moje Xt 600 jest kupione na kołach enduro i dokupiłem we Francji zestaw profesjonalny do supermoto( koła, tarcze, zębatki, wydech cały CRD, zmieniłem przełozenia coby nie było przekłamań na liczniku itp)

 

co do silnika to jeszcze nie widziałem supermoto z silnikiem scigacza ale moze to kwestia czasu:)

 

co do jazdy to asfalt to jego świat ale nawet i w lekkim terenie tez spokojnie daje rade a w szczególności gdy jest troszke piasku na drogach polnych to jest niezła zabawa jak się jeździ bokiem:)

 

powiem tak....

 

jeździłem na Kawasaki Eliminatorze, na Virago, na KLR 650, i mimo ze to fajne sprzęty to już nic innego nie kupie jak supermoto...to wiem juz na bank:)

 

a co do dr 650 to nie pasuje mi praca silnika tego moto i popytaj uzytkowników XT 600 czy są zadowoleni z moto albo poczytaj sobie jakieś artykuły w prasie.

 

pozdro i zycze dobrego wyboru

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie mógłby mi ktoś podać stronkę z zestawieniem LC4-ek (najlepiej polska) bo mnie ten model też interesuje. Ale czy można znaleźć coś gotowego do jazdy co sie nie rozsypie po pierwszym czy drugim sezonie za 7 tys.? (oczywiście pytam o LC4) Napiszcie sami jakie macie typy swoich KTM LC4 które to roczniki i ile daliscie za nie w jakim stanie były bo to chyba bedzie najlepsza odpowiedź na pytanie: co za ile? :biggrin: Dzieki!

 

Co do trwałosci to powiem tak ze jezeli ktos dba tak ma nie ma co tu sie nastawiac na brak serwisu bo jak to w kazdym motocyklu zawsze cos trzeba robic ale ogolnie LC4 z tych lat co napisałem sa bvardzo trwałe oczywiscie zdazaja sie czasem małe awarie ale to tak jak we wszystkim

czy da rade przejezdzic 2 sezony bez awarii na czas? mysle ze tak ale trzeba oczywiscie wszystkie wymiany robic na czas(olej filtry napedy)czyli po prostu trzeba dbac o sprzet

 

LC4 z lat 94-97 maja rozne wersje od wersji cross (sx) 117kg przez EXC 120 do egs najbardziej ucywilizowanej ale ta to jest juz ciezka

ja posiadam wersje EXC nie moge na nia słowa złego powiedziec oprocz tego ze na dalsze trasy jest troszke twarda i 4 litery bola szybko.NA wakacje kupie sobie koła supermoto i bedzie juz gitaraaaaa :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...