SeibR Opublikowano 12 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2006 Witam, czy wiecie ile ma byc MM między blaszkami a siateczkami w membranie w Hondzie NS-1 80...(jest to regulacja dostawania się paliwa do cylindra...) ?? Czy nieda się ustawic tak jak mają inni i trzeba ustawiac na próbach i błędach ?? (gaźnik mam z 24 mm, dokładnie zmierze jutro... bo mierzył mi to dziadek hehe:P) pozdro i dzięki za odpowiedzi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kusiek Opublikowano 15 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2006 z tego co zauwarzyłęm u siebie jak ostatnio wyginałem te blaszki w zaworze membranowym to mozna je podgiac o nieduzo bo jak zaduzo sie podegnie to tzreba na chame wpychac do bloku silnika przyczym powruca do swojej prawie ze pierwotnej postaci(tam pare mm sie wygna więcej niz normalnie było) tak wiec proponuj zdjąc te blaszki i poczym wyreguluj gaznik to wtedy naprawde miło odczuwa sie te troszke wecej mocy :banghead: tak mi sie wydaje jak muwie zle niech ktos mnie poprawi. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeibR Opublikowano 15 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2006 (edytowane) co do tych wyginania blaszek to sobie poradziłem pomogła mi jedna osoba z forum... poprostu odgiełem te 4 blaszki tak żeby w około 75% wchodziła membrana do cylindra a reszte żeby dopchac... i tak zrobiłem... jest dobrze... p00zdrawiam Edytowane 15 Października 2006 przez SeibR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano_2013 Opublikowano 16 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2006 z tego co zauwarzyłęm u siebie jak ostatnio wyginałem te blaszki w zaworze membranowym to mozna je podgiac o nieduzo bo jak zaduzo sie podegnie to tzreba na chame wpychac do bloku silnika przyczym powruca do swojej prawie ze pierwotnej postaci(tam pare mm sie wygna więcej niz normalnie było) tak wiec proponuj zdjąc te blaszki i poczym wyreguluj gaznik to wtedy naprawde miło odczuwa sie te troszke wecej mocy :buttrock: tak mi sie wydaje jak muwie zle niech ktos mnie poprawi. pozdrawiam Jeśli całkiem usunie sie te oporniki otwierania sią membrany to te blaski beda ulegały wiekszemu rozginaniu i co zpowoduje zmęczenie materiału i popekanie membran. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeibR Opublikowano 16 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2006 wiem otym :buttrock::) p00zdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.