norbik Opublikowano 27 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2006 Witam,przymierzając się do kupna hondy CBR 600F4i z 2002 r. zauważyłem że numer ramy (10 cyfra) odpowiada rocznikowo 2002 r. Natomiast w numerach na lagach oraz tylnym zawieszeniu są cyfry 2001. Czy mogą one sugerować że moto mogło mieć przejścia i wymienione zostały ww elementy??? Rocznikowo model jest na wtrysku i produkowany jest od 2001 roku... do chyba 2002 w tej wersji.Dodam że czacha była malowana oraz sprawdziłem bak z lewej strony grubościomierzem lakieru..wyszło że był z tamtej strony lakierowany ale tylko na ok.25 cm 2 (5x5 cm). Widać takrze malutkie ryski, jakby po złym dotarciu materiału przed położeniem lakieru.Na co jeszcze mam zwrócić uwagę, i jak sprawdzić czy moto nie było porządnie walnięte?? Bo szlifka to miało na pewno...A i czy po 2 latach od malowanki moto może lakier schodzić z czachy??? czy to spartolił lakiernik, czy to jakaś norma w lakierowaniu plaskików czachy????Dodam że jadę tam niedługo z kolesiem, który moto jeździ i mechanicznie bedzie lepszy ode mnie. Moja wiedza raczej ogranicza się do samochodów bardziej niż do moto :notworthy: Proszę o pomoc w szczególności jeśli chodzi o te numery na elementach zawieszenia moto, bo być może dużo powiedzą o usterce :icon_eek: lub mnie tylko uspokoją :icon_eek: :icon_eek:Z góry WIELKIE THX - norbik dodam że być może jutro spiszę te numerki...i porobie odpowiednie zdjęcia :icon_eek: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avalon Opublikowano 27 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2006 (edytowane) Nie wiem jak z motocyklami ale klienci naszego salonu czasem robią dym o to ze np. samochód jest z 2006r a szyby lub plastiki cechowane są **05. Wynika to z faktu że samochód (motocykl) jest skałdany z części które są produkowane i magazynowane a dopiero potem trafiają na montaż. Edytowane 27 Września 2006 przez Avalon Cytuj Czarny, ciężki, szybki... Olympus E-3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TUREK Opublikowano 27 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2006 zadzwoń do ASO Hondy niech Ci sprawdzą dokładnie po numerze ramy rocznik , model(malowanie) i na jaki kraj został sprzęt wyprodukowany.. martwić się powinieneś jak moto będzie miało części z przyszłości :icon_eek: a jak ma z przeszłości szczególnie jeszcze z różnicą 1 roku to raczej powszechne zjawisko... pees. do oględziń takiego sprzęta potrzeba kogoś więcej niż kumpla, który tylko jeździ :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
norbik Opublikowano 28 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2006 1 rtapem było ogólne obejrzenie moto, przeze mnie... 2 - może dzisiaj bedzie jazda moto (hamowanie, bez trzymanki - czy sciaga wyraźnie itp.) oraz dokładne sprawdzenie moto - to kumpel, bo ja bym się po prostu bał... 3 - etapem ma być sprawdzenie silnika, numerów, ramu czy prosta??? i tu właśnie pytanie?? jechac do salonu np. hondy baldor ...czy może ktoś wię jakie sa ceny takowego sprawdzenia??? czy może ktos z szanownych forumowiczów może kogoś polecić??? może koledzy maja znajomych fachowców - jaks sie przeciez dogadamy:)??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avalon Opublikowano 28 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2006 Ramę maję też w Kawasaki na Pymasa 1000 lecia. Jednak kontrola (z tego co wiem ) jest płatna, jak każda usługa.Mi przy zakupie ZRSiódemki pomagał Paweł. Może i Tobi mógł by pomóc. Przeciez to bardzo miły, uczynny, bystry,spostrzegawczy,sympatycznykolega i dobry mechanik. ps.Paweł, wybieram sie do Ciebie na serwis -licze na rabat :icon_mrgreen: Cytuj Czarny, ciężki, szybki... Olympus E-3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
norbik Opublikowano 28 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2006 dzięki :icon_exclaim: taaaaak słyszałem o Pawle :icon_twisted: ten 3 raz - to chyba do niego się wybiorę byłem dzisiaj u gościa, kolega, mimo że było po deszczu troceaaa zapomniałem o najważniejszym...kumpel pojeździł, posprawdzał.....konkluzja jest taka: honda z 2002 roku, przebieg ok. 20tysi, malowana cała, ale na org, malowanie (dobrze pomalowana), kolega mówiże prosta rama - tylko stelaż na czache widać że był prostowany, napędna 3 tyś (do wymiany) , tylne koło (do wymiany) a nawet i przednie (sezonunastępnego nie przejeździ), uszczelki na lagach(olej puszczją). Brakksiążki serwisowej - robił u jakiegoś znajomego fachury od moto w warsztacie.Cena - za 16 do kupienia...Pytania ???1. Warto teraz kupić - jeszcze sezon nie skończony, może jeszczepoczekać. Ale w zimie ciężko się przejechać moto...czy w następnym roku nie bedą tańsze (styczeń, luty)???2. Czy cena 16 + robota bo być musi (jakieś pewnie 2,5 tysi - tu prosiłbym o odniesienie się bo przyjmuję ceny chyba salonowe) jest wmiarę atrakcyjna???3. Nikt nie wie co moto w sumie się zdarzyło...a i sprowadzona była 2lata temu od żabojadów - tam podobno dużo szrotów!!:/4. Żadnych dodatków akcesoryjnych typu wydech, crashpady, kufer itp. Jeśli moglibyście jakoś pomóc i odnieść się do moich pytań, bo już samnie wiem czy warto :icon_exclaim: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avalon Opublikowano 28 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2006 Czyli wyjdzie jak łatwo policzyć ok18,5 tysiąca.Wg mnie to dużo jak za motocykl po "przejściach" Za taką kase to można trafić coś fajniejszego i nowszego. Ja np. chciał bym zamienić swojego ZR7 na ZRX1200S i za 18 tysięcy to mogę trafić egzemplarz tak ok 2003r lub np. Z750 2004.Ale są tacy co uznaja tylko Honde Cytuj Czarny, ciężki, szybki... Olympus E-3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
norbik Opublikowano 29 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2006 witam,dałem na wstrzymanie :icon_exclaim: szczególnie w przypadku 2-kółek nie ma co być w gorącej wodzie kąpanym...poza tym sezon dobiego końca, a moze się cos trafi do nastepnego..PS Avalon - w rachube wchodzi nie tylko Honda, ogólnie moto sport lub sport-tyrystyk o poj. 600 ale nie ukrywam, że podoba mi się , tak jk i suzi gsx-r k1,k2, R6 :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.