Skocz do zawartości

Problem z Honda NS1 Montesa. Pomocy


bocian1989
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ns1 ma na 100% filtr gabkowy i to dosc pokazny.

moze poprzedni wlasciciel go wyjal- tak samo jak u mnie. idz i dorob- kwestia 30zł a silniczek bedzie bezpieczniejszy.

 

zakopcona, zalezy w jakim znaczeniu- albo wina zlej mieszanki, albo za duzo oleju.

mysle ze jak znasz troche angielskiego to sobie poradizsz. zrestz aja nie znam a wiem o co chodzi:P

 

http://www.dansmc.com/Spark_Plugs/Spark_Plugs_catalog.html

 

tu masz genialny link zapodany przez kogos tu na forum.

 

pzdr:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiecie może jaka byłaby cena za naprawe takiej usterki?? ponieważ chciałbym kupić ns1 od tego kolegi jednak nie wiem ile mnie to bedzie kosztowało. odp

 

 

Myślę że gdybys wybrałsie z tym do mechanika to za 100 zł to byś miał wszystko zrobione włącznie z wymianą świecy na dobrą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę że gdybys wybrałsie z tym do mechanika to za 100 zł to byś miał wszystko zrobione włącznie z wymianą świecy na dobrą.

 

a ja mysle, ze ty zle myslisz.

mam ns1 i wiem co to znaczy. zeby bylo wszystko ok, kazda pierdolka musi byc dobrze ustawiona.

 

wymiana swiecy NIE DAJE cudownych rezultatow, wiem, bo jezdzilem na roznych swiecach roznych producentow. poczatkowe 105 km/h jezdzilem zarowno na ISKRZE jak i NGK, BOSCH i innych badziewiach.

po zalozeniu filtra powietrza nic nie odczujesz- nie zmieni sie charakterystyka pracy, nie bedzie sie grzal, nie wybuchnie. conajwyzej bedziesz mial klopot z sonda lambda, ale to typowe w 6-cylindrowych, rzedowych V8.

a tak w ogole to caly czas jestes nia zainteresowany? napisz nam co i jak, podpowiemy czy warto.

 

pzdr:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a tak w ogole to caly czas jestes nia zainteresowany? napisz nam co i jak, podpowiemy czy warto.

 

Tak nadal jestem zainteresowany tą NS1,jednak chciałbym wiedziec jaka jest przyczyna występowania tej usterki,i bede wiedział ile mnie to bedzie kosztowało.

 

Wiemy już,że to nie jest wina gaźnika,zbyt małej kompresjii oraz modułu.

 

Z tego co sie dowiedziałem to pozostaje wymiana świecy na NGK BR 8 ECS oraz wyczyszczenia filtra,a jak to nie pomorze to już nie wiem co :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bocian i miroo to ta sama osoba? :cool: :notworthy: :notworthy:

 

zacznijmy od tego, zebys przeczytal to, co napisalem post wyzej. odnosnie filtra i swiecy oczywiscie.

wiem stad, ze nske rozbieralem tyle razy, ze sam sobie nie wierze :notworthy: :banghead: :D

 

po kopcenie na zimnym silniku nie jest niczym nienormalnym. gdyby nie kopcil moglibysmy szukac przyczyny:P:P:P

 

po trzecie NIE GAZUJEMY NA ZIMNYM SILNIKU!

 

pzdr:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...