cagney Opublikowano 22 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2006 (edytowane) Witam! Noszę się z zamiarem kupna Virago 1100 (takiej po 91 roku). Widzę po ogłoszeniach, że są dwie wersje: standartowa i gold - taka wykończona gdzieniegdzie na złoty kolor. Pytanie do Was specjaliści: Czy różnice pomiędzy nimi sprowadzają się do koloru wykończeń? Pozdrawiam. cagney. Edytowane 22 Września 2006 przez cagney Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drobi Opublikowano 22 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2006 limitowana wersja Gold :buttrock: tylko kolor :) nie jestem pewny czy nie wychodziła tylko na rynek usa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asmo Opublikowano 23 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2006 Zgadzam się z drobi. Wersja gold to tylko złote dodatki. Osobiście polecam wersje brytyjską. Jest o wiele mocniejsza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cagney Opublikowano 23 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2006 Witam! Sorry za brak rozeznania: ale co to właściwie jest "wersja brytyjska"? Czy to ta standardowa wersja europejska? Czy wersje amerykańskie różnią się od kontynentalnych jakimiś "innowacjami" technicznymi? Z własnego doświadczenia wiem, że tzw, "wersje amerykańskie" samochodów europejskich i japońskich tylko z wyglądu przypominają te robione na rynek krajowy, a dosłownie każde g... jest w nich odrobinę inne. Czy tak samo jest w przypadku virago??? :buttrock: Pozdrawiam. cagney. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekb Opublikowano 23 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2006 Myślę, że niekoniecznie. Mam virago 1000 w wer. USA z 1984r. (chyba jeden z pierwszych egzemplarzy) i przynajmniej z materiałami eksploatacyjnymi i drobnymi pierdółami, np. bagażnik kłopotu nie ma żadnego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asmo Opublikowano 24 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2006 Ja mam Virago 1100 versja właśnie brytyjska rocznik 91. Mam porównanie z wersjami europejskimi i twierdze że warto właśnie szukać wersji z wysp. Jest kilka różnic pod względem elektryki.Moduł.Czujniki.Gaźnik.W efekcie zakupiona virówka podnosi przednie koło nawet na drugim biegu przy zbyt szybkim puszczeniu klamki.Zamknięcie licznika to w sumie standard. Pewnie zaraz usłyszę że choppery to nie do takiej jazdy ale tak jeździ i mnie to cieszy. Wersje europejskie którymi jechałem nie są tak zrywne a rozmawiając o innych brytyjskich słyszałem że też tak jadą. Nawet w opisach w necie doczytałem się kilku koni więcej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drobi Opublikowano 24 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2006 Ja mam Virago 1100 versja właśnie brytyjska rocznik 91. Mam porównanie z wersjami europejskimi i twierdze że warto właśnie szukać wersji z wysp. Jest kilka różnic pod względem elektryki.Moduł.Czujniki.Gaźnik.W efekcie zakupiona virówka podnosi przednie koło nawet na drugim biegu przy zbyt szybkim puszczeniu klamki.Zamknięcie licznika to w sumie standard. Pewnie zaraz usłyszę że choppery to nie do takiej jazdy ale tak jeździ i mnie to cieszy. Wersje europejskie którymi jechałem nie są tak zrywne a rozmawiając o innych brytyjskich słyszałem że też tak jadą. Nawet w opisach w necie doczytałem się kilku koni więcej.hehehe Asmo podnosi podnosi szczególnie teraz co :P pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek134 Opublikowano 25 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2006 Witam! Noszę się z zamiarem kupna Virago 1100 (takiej po 91 roku). Widzę po ogłoszeniach, że są dwie wersje: standartowa i gold - taka wykończona gdzieniegdzie na złoty kolor. Pytanie do Was specjaliści: Czy różnice pomiędzy nimi sprowadzają się do koloru wykończeń? Pozdrawiam. cagney.Witam zdecydowanie polecam virago gold edition ,była to wersja limitowana wychodziło tylko kilka sztuk na dany rocznik ,po zatym jest o wiele ładniejsza (złote wstawki ) i posiada skuteczniejsze tarcze hamulcowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArtXV Opublikowano 25 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2006 " i posiada skuteczniejsze tarcze hamulcowe"witam Misiek a skąd te wiadomości o hamulcach?i było chyba trochę więcej niż kilka sztuk na rocznikpozdrawiam Art Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cagney Opublikowano 25 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2006 Witam! Mnie też się optycznie bardziej podoba, choć "na żywca" widziałem tylko jeden egz. kilka dni temu w Warszawie na ul. Poznańskiej (może cumuje tam ktoś z forum?), zresztą dosyć zajeżdżony. Z moich obserwacji allegro wynika, że GOLDy są trochę droższe od nieGOLDów, ale szczerze mówiąc to nadal nie wiem, czy są między nimi te różnice techniczne, czy ich nie ma. A co właściwie z innymi modelami spod znaku xv 1100? Szczęśliwi posiadacze - napiszcie parę słów. Pozdrawiam wszystkich :) :icon_rolleyes:. cagney Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.