Gość japko Opublikowano 24 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 Jeżeli motocykl sie nie wkręca na wyższych biegach na maksymalne obroty to jest logiczne ze nie ma wystarczjącej mocy :) Jezeli po założeniu zaworu jest gorzej na wysokich obrotach sprawdz czy napweno jest dobrze wyregulowany i czy otwiera całkowicie okno wydechowe na wysokich obrotach. Zawór powinien otwierac całkowicie przelot po wyzej pewnych obrotów(zazwyczaj a moto 7-8tys ale dokładnie sprawdz w serwisówce). Jezeli tego bedziesz pewien sprawdz stan silnika. Motocykl moze juz swoje przeszedł, a czesc kucy mechanicznych padło. To ze ma 12 tys km przebiegu o niczym nie swiadczy, zwłaszcza niestety w Polsce. Musisz sprawdzic czy gaźnik jest prawidłowo ustawiony, czy silnik prawidłowo spala mieszanke. Nastepnie stan cylinder - tłok. Sprawdz czy nie jest przegrzany, przytarty, pomierz cisnienie i porównaj z serwisówka. Jezeli bedziesz pewien ze silnik jest zdrowy. Zacznij szukac blokad,zacznij od sprawdzenia dowodu/briefu :) Mozliwe ze motocykl jest w jakis sposób dławiony po przez zwężki w dolocie , kryzy w wydechu lub zapłon cdi przestawia kąt zapłonu. Dobrze by było poszukać jakis info w jakis sposób był dławiony i na jakie rynki ten model moto który posiadasz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.