Kokesz Opublikowano 13 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2006 Witam Wlasnie poj godziny temu ogladalem SRAD 750 z roku 1997. Silnik ma wstawiony od 99 czyli z wtryskiem. Motocykl bardzo ladny... fakt ze malowany drugi raz (wlasiciel mowi ze dal estetyki) na oryginalne barwy ale zadnych popekanych plastikow ani wyraznych rys na silniku lub wydechu, ogranicznik ok, rama tez, zadnych wgiec, wszystko wydaje sie byc cacy... Odpalam silnik kontrolka cisnienia oleju gasnie szybko, silnik pracuje (troche nierowno na wolnych obortach) slychac jakies male stuki w silniku... po jakims czasie jak silnik sie rozgrzal stuki zanikly ale za to wchodzi nowa diagnoza... mianowicie gdy odkrecam manetke i puszczam silnik opada z obrotow i przy juz nizszych obrotach slychac jakby grzechotke w silniku (wydaje sie jakby w jego gornej czesci), ktora ucicha gdy silnik juz spadnie na wolne oborty. Co to moze byc? Czy ten typ tak ma? Moze zawory? Z tego co sprzedajacy mi mowil to twierdzi ze w silnikach na wtrysku srada nie reguluje sie zaworow... ze niby maja samoregulacje (nie bardzo mi sie chce wierzyc). Rozumiem ze gaznikow nie ma w silniku 99 ale regulacja zaworow powinna sie odbywac. Sprzet jest ladny i nie drogi bo 2300 eur (brakuje mu tylko lusterek no i strzeba wymienic olej z uszczelniaczami w przednim zawieszeniu). Gosc czasami latal nim po torze ale nie sadze zeby przesadzil z jazda (chociaz nigdy nie wiadmo...) Olej wymienial troche pozno bo co 6tys mil . Aha jescze jedna ciekawostka... mowil ze w roku 2004 silnik z roku 1999 byl kupiony nowy i nie uzywany!!! Czy to jest mozliwe??? Pozdrawiam i bardzo prosze o opmoc i opinie w tej sprawie oraz jakies ewentulane rzeczy na jakie mialbym zwrocic uwage przy kupnie tego sprzetu. Bym prosil o szybkie posty bo chcialbym motocykl kupic do konca tygodnia jesli jest tego warty... a takie okazja (jezeli jest to okazja) to zadko sie trafiaja. Pozdro wszystkim i z gory dziekuje, Kokesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mierzwa2 Opublikowano 14 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2006 (edytowane) mhy... cos stuka przy schodzeniu z obrotów... no to najprawdopodobniej może łancuszek rozrządu?Nio jakby nie patrząc koszt jest wymiany itp. Co mnie zastanawia silnik z 99 w 97 to już nie bardzo a co sie stało z tym pierwszym? zarżnął go czy jak? silnik wymieniony... i moto lakierowane,ja rozumiem dla estetyki np elementy które były wyobijane itp ale całe moto? moze to był jakiś sprzęt stunterski a teraz zwczajnie ktoś chce sie go pozbyć? Sprawdź uszczelniacze przedniego zawieszenia czy nie ma wyciekówsprawdź tarcze hamulcowe czy nie ruszają się (w gixerach to norma wada fabryczna) ale zawsze mozna sie potargować itpi sprzegło ile ci zostało np do regulacji jeszcze na górze jak i przy silnikuzerknij na zestaw napędowy bo wymiana z 400-500zł za kompletpopatrz na łańcuch czy jest zakuty na stałe czy na zapinkę( na zapinkę często robią tak stunterzy żeby szybko wymieniać zebatki itp łatwa wymiana)]Czy na moto jest duzo opasek plastikowych to też podobno stunterskieluz na główce ramy (łożyska) Nio i wycieków czy nie ma bo później problem Co jeszcze tam przy ramie (okolice główki ramy) są takie dzurki okrągłe sprawdz czy są "naprawdę okrągłe"Jak maja formę jajowatą to sprzęt był nieźle hulany na kole i rama dostała po "dupie" Edytowane 14 Września 2006 przez mierzwa2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiZel Opublikowano 14 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2006 Witam ***cze ;) Wlasnie poj godziny temu ogladalem SRAD 750 z roku 1997. /.../ ale za to wchodzi nowa diagnoza... mianowicie gdy odkrecam manetke i puszczam silnik opada z obrotow i przy juz nizszych obrotach slychac jakby grzechotke w silniku (wydaje sie jakby w jego gornej czesci), ktora ucicha gdy silnik juz spadnie na wolne oborty. ***to lancuszek rozrzadu. do wymiany wraz z napinaczem. dosyc czeste w gixerach. Co to moze byc? Czy ten typ tak ma? Moze zawory? Z tego co sprzedajacy mi mowil to twierdzi ze w silnikach na wtrysku srada nie reguluje sie zaworow... ze niby maja samoregulacje (nie bardzo mi sie chce wierzyc).*** :notworthy: dobre, dobre, zajebiste...powiedz panu zeby se pier**lnal baranka w sciane. zaworki reguluje sie w sradzie 99 co 22 000km-plytki. tako rzecze serwisowka, wiec raczej bede jej ufal. samoregulacja w stricte sportowym motocyklu? za ciezkie, za drogie, nieefektywne.. Sprzet jest ladny i nie drogi bo 2300 eur (brakuje mu tylko lusterek no i strzeba wymienic olej z uszczelniaczami w przednim zawieszeniu). ***no to popatrz dokladniej, najlepiej z kims, czy to sa tylko uszczelniacze, czy moze cala laga jest porezana i ma odpryski na powierzchni. w pierwszym przypadku - koszt jakies 60 pln, w drugim - o wiele wiecej :icon_mrgreen: Gosc czasami latal nim po torze ale nie sadze zeby przesadzil z jazda (chociaz nigdy nie wiadmo...) Olej wymienial troche pozno bo co 6tys mil . *** w sensie? bo pare godzin na torze to niezly sprint dla silnika i sadze, ze moglo to byc jedna z przyczyn jego wymiany Bym prosil o szybkie posty bo chcialbym motocykl kupic do konca tygodnia jesli jest tego warty... a takie okazja (jezeli jest to okazja) to zadko sie trafiaja. *** po pierwsze - wyluzuj, bo widze, ze sie juz palisz :D wywalic ponad 8 kPLN to nie sztuka, a szkoda potem zalowac, choc wcale tak byc nie musi. wez kogos, kto bedzie autorytetem jesli chodzi o ocene stanu tech, bo twoj osąd jest masakrycznie subiektywny :biggrin: pojedzcie na spokojnie do goscia i przyjrzyjcie mu sie raz jeszcze - moze cos nowego wyjdzie.pozdrop.s. do postu powyzej - jeszcze nigdy w zyciu nie widzialem, zeby otwory w ramie ulegly znieksztalceniu na skutek uszkodzen ramy. najczesciej sa to pekniecia, wgniecenia, wyrwania, pekajace spawy i takie tam. zeby zmienic kolowosc otworu w ramie - trzeba by chyba najpierw ją zmielic :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mierzwa2 Opublikowano 14 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2006 ***cze ;)***to lancuszek rozrzadu. do wymiany wraz z napinaczem. dosyc czeste w gixerach.*** :notworthy: dobre, dobre, zajebiste...powiedz panu zeby se pier**lnal baranka w sciane. zaworki reguluje sie w sradzie 99 co 22 000km-plytki. tako rzecze serwisowka, wiec raczej bede jej ufal. samoregulacja w stricte sportowym motocyklu? za ciezkie, za drogie, nieefektywne..***no to popatrz dokladniej, najlepiej z kims, czy to sa tylko uszczelniacze, czy moze cala laga jest porezana i ma odpryski na powierzchni. w pierwszym przypadku - koszt jakies 60 pln, w drugim - o wiele wiecej :icon_mrgreen: *** w sensie? bo pare godzin na torze to niezly sprint dla silnika i sadze, ze moglo to byc jedna z przyczyn jego wymiany*** po pierwsze - wyluzuj, bo widze, ze sie juz palisz :D wywalic ponad 8 kPLN to nie sztuka, a szkoda potem zalowac, choc wcale tak byc nie musi. wez kogos, kto bedzie autorytetem jesli chodzi o ocene stanu tech, bo twoj osąd jest masakrycznie subiektywny :biggrin: pojedzcie na spokojnie do goscia i przyjrzyjcie mu sie raz jeszcze - moze cos nowego wyjdzie.pozdrop.s. do postu powyzej - jeszcze nigdy w zyciu nie widzialem, zeby otwory w ramie ulegly znieksztalceniu na skutek uszkodzen ramy. najczesciej sa to pekniecia, wgniecenia, wyrwania, pekajace spawy i takie tam. zeby zmienic kolowosc otworu w ramie - trzeba by chyba najpierw ją zmielic :biggrin: to jest informacja którą uzyskałem kiedyś od stunterów z www.stuntpoland.com pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kokesz Opublikowano 14 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2006 Siema,Dzieki bardzo za info chlopaki! Fakt ze sie napalilem na moto :icon_mrgreen: no i jeden minus ze ogladalem go w nocy przy latarni i zapalonych swiatlach auta ;) Wiec napewno nie zauwazylem wszystkich mankamentow. Generalnie do chcialem zobaczyc go z grubsza i posluchac silnika bo dopiero w sobote bym mogl go dokladnie przejrzec. Zapomnialem dodac ze mial drobny wyciek spod silnika... olej (gesty bardzo) byl tylko na silniku, owiewki nie pochlapane. Wiecie moze jaki koszt wymiany lancuszka i napinacza? Oryginalny silnik podobno byl zajezdzony przez poprzedniego wlasciciela bo wogole nie zmienial oleju hehe albo dobra sciema albo poprzedni wlasciciel jezdzil tylko hulajnoga wczesniej:) Troche sie zniechecilem do tego moto. Musze jeszcze sprawdzic jaki koszt wymiany lancuszka i napinacza... no i lusrterek... musialbym to zrobic w irlandi a tutaj ceny uuuu ktos kto ma serwis moto trzepie gruba kase... zapraszam chetnych do otwarcia :notworthy:\Pozdro Ekipa!Kokesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.