Bartas Opublikowano 1 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2006 Dzisiaj sprawdzalismy motocykle na nowej i zamknietej drodze. Ja na GS 500, kolega na Kawie ER5. Wlasnie jej dotyczy problem. V max owej kawy to 160 km/h, na 6 biegu dochodzi do 6 tys obrotow i na tym sie konczy, nic wiecej. Gazniki sa ok, silnik nie jest wymeczony. Czy ta ER5 moze byc zdlawiona? Jezeli tak to w jaki sposob. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 1 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2006 Tematów o zdławieniu ER5 było już trochę. Z tego co pamiętam to dławione wersje maja kryzę za czy przed gaźnikiem, obniżone pokrywy gańików by przepustnice nie mogły się całkowicie otwierać. Może cos jeszcze ale zapomniałem juz. Tak więc dużo roboty nie ma w razie zblokowania. Może niech sie inni wypowiedzą jeszcze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.