RAZIEL TLR Opublikowano 12 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2008 (edytowane) ejj no panowie nie nabijajcie sie... tematow i temacikow dotyczacych tego stukania & cykania w przednim cylindrze na tym forum jest do bulu i troche....ale malo konkretow i bardzo chaotycznie ;] a poniewarz mam problem wiec pytam.... -> to jak... mozna odkrecic ten napinacz, zobaczyc jak wyglada i ocenic w jakim jest stanie, czy tez nie, jezeli mozna to jak to profesjonalnie zrobic i na co zrwocic szczegolna uwage ??? -> gdzie taki napinacz mozna zamowic bo szukam i szukam, w sklepach online sa tylko same łancuchy, napinaczy i slizgaczy jakoś brak edit widze ze pomocy z nikąd :icon_evil: niemam jeszcze manuala ale wnioskuje z podobienstwa tl do sv ze luzy zaworowe moga byc takie same lub podobne in 0,1 - 0,2 ex 0,2 - 0,3 sprawdzilem sobie i sie mieszcza w tolerancjach nastepnie odkrecilem owy napinacz i sie okazalo ze mam jakis automatyczny ;] a i w nawiazaniu do opisu figera nic tam mi do silnika nie wpadlo heheh lol natomiast ten moj napinacz trzeba przed zalozeniem "uzbroic" i tyle zastanawiam sie jednak czy mozna go "popchnac o zabek" srubokretem po zalozeniu na takiej zasadzie jak dokrecanie tego "recznego" napinacza ??? jak by ktos jeszcze wiedzial gdzie taki nowy zamowic mozna ??? Edytowane 13 Grudnia 2008 przez RAZIEL TLR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.