.:James:. Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2006 witam! posiadam motor pannonia TLF 250 z 1956r. Pękł mi tlok więc postanowiłem zrobić kapitalny remont silnika. na co mam zwrócić szczególną lub co by pasowało wymienić. zastanawiam się nad wyskakiwaniem 2 biegu. wszystkie ząbki w skrzyni są ok. wymienię tulejki na wałkach bo mają trochę luzu. - w szkrzyni nie ma żadnych uszkodzeń a dwójka wyskakuje i bardzo cięzko ją włączyć - musi coś zaskoczyć - może te tulejki coś pomogą i wymiana wodzików. kidyś po wymianie wodzika dwójka super wchodzila - niekiedy mały zgrzyt ale nie wyskakiwała - po 1 dniu jazdy wszystko wróciło do poczatku - dalej wyskakuje ale co zauważyłem to bardzo dobrze sie 2 bieg wlącza i nie tak często wyskakuje. jeszcze jedno odnośnie tloka - na tloku pisze 0.5 - nie wiem jakie pierścienie kupić - na nominał(68x2.5) czy na R1(68.5x2.5) a może na inny(pózniej jest 69 do 70x2.5) - które wybrać. co jeszcze mam skntrolować przed zlozeniem? za pomoc wielkie dzieki :icon_razz: !!!! pozdro :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pimpek Opublikowano 15 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2006 no napewno wymienic łożyska na wale. Musisz ocenic stan zuzycia wału tzn czy nie ma luzów góra dół i na boki. Wymienic simeringi. Na temat pannoni i rególacji skrzyni sie nie wypowiem gdyż sie na tym nie znam. Najlepiej skontaktuj sie z kolegą Kobuz1 on ma pannonke :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.