Śmigło (Sprint'er eSTeciak;-) Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 I naprawde nie warto porównywać odczuć z jazdy 650-ką a 1200. Dwa światy...pzdrotóż to: nie można w żadnym wypadku porównywać małego brata do wielkiego...inny świat......hehe...no to daliśmy chuopowi do myślenia :icon_mrgreen: no ale nikt nie napisał, że będzie łatwo :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bandzior Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2006 (edytowane) B12 idzie na koło wyłącznie z gazu na II biegu. pod wprawnym jeźdźcem,rzecz jasna. mnie sie nie udawało (także ze sprzęgła),ale mjentki siurek jestem :buttrock: Moim zdaniem, jak chcesz miec cos szybkiego, ladnego i do turystyki (dalekiej) to wez duzego Fazera. Silnik lepszy niz u bandita czy w gsx1.4, wyglad tez nieczego sobie -> moim zdaniem jeden z najlepszych obecnie wszechstronnych motocykli.Przesiadłem się z B6 na dużego Bandytę,a następnie na kilo Fazera. FZS to naprawdę super sprzęt :biggrin: Jednak do turystyki wybrałbym B12 :icon_twisted: Wygodniejsza, odprężona pozycja obu podróżników, duuuzo lepsza ochrona przed wiatrem, nawet z fabryczną szybą (w fzs powinni w fabryce dodawać akcesoryjne turystyczne gratis), lepszy dół-bynajmniej z akcesoryjnym wydechem BOS'a,mniejsze niż w Yamaszce spalanie i świetnie ułożona pod turystę pięciobiegowa skrzynia. tak jak już napisano, bierz B12S. Zwłaszcza nowy model, w którym ponoć o niebo poprawiono światła :buttrock: Edytowane 9 Sierpnia 2006 przez Bandzior Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.