Skocz do zawartości

Dzięki za rady!!!


Aniol
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dziś po raz pierwszy odkąd zaczęłem grzebac w moim moto - Jawa rocznik 1983 wreszcie zagadała! Jak narazie zrobiłem śmieszne 20 kilometrów ale prosze mnie zrozumiec - nie mam zaufania do moto i bałem się, że odwali mi jakiś numer gdzieś w trasie - daleko od domu.

 

Nie ukrywam, że zanim udało mi się jako tako doprowadzic ją do kultury dużo czasu spędziłem na tym forum śledząc stare, bierzące i tworząc własne posty. Sporo się przy tym nauczyłem, dowiedziałem i zrozumiałem. Pewnie bez wiedzy zawartej na tym forum szybko bym się zniechęcił i rzuciłe remont w diabły.

Po tym wszystkim mam kilka przemyśleń:

 

1. Zapomnijcie o elektronicznym zapłonie w instalacji 6v! Jeden elektryk i mechanik w rozmowie ze mną, stwierdził, że prądnica tworzy zbyt dużo zakłóceń, by elektronika prawidłowo działała.

2. Jeśli w Jawie nie gada lewy gar, a zapłon jest ustawiony prawidłowo to przyczyną nie są źle ustawione gażniki, mieszanki, czy inne sprawy paliwowe. Problem tkwi w simeringu po lewej stronie (pod zębatką zdawczą).

3. Potwierdzam, też że zbyt duża ilośc oleju w mieszance może "zabic" świece (u mnie 2 komplety) :banghead:.

 

Jak narazie to wszystko. Jak mi się coś przypomni to dopisze.

 

Pozdrawiam i dzięki wszystkim za porady :) i proszę o jeszcze :buttrock:

Edytowane przez Aniol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...