BoBaS Opublikowano 31 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2006 Witam, mam pytanie i prośbę, podjąłem sięprzeróbki motocykla VF 500. Wsadziłem tam silnik od VFR 400. różni się od od VF 500 m.in. inną pracą, chodzi mi oto, ze w VF 500 tłoki pracowały tył kontra przód ( nie wiem jak to fachowo określić), chodzi mi ,że siedząc na motocyklu i patrząc z góry na pracę tłoków, 2 tłoki od strony tylniego koła pracują razem naprzeciw tłokow obok przedniego koła. A w VFR 400 jest innaczej, pracująpo przekątnej, to znaczy jeden lewy tylni razem z prawy przednim iodwrotnie. Tak wieć mój problem pojawił się przy odpalaniu, cała zewnętrzna elektryka jest z VF 500. I moje pytanie czy moję zastosować moduł zapłonowy z VF 500 do VFR 400 ?? czy jest tam jakąs moć ważna ??, zapłon pozostał w silniku oryginalny z vZFR 400, kostki pasowały do instalacji z VF 500 (trzeba było zamienić tylko końcówki). Wszystko już poskładałem, i teraz nie mogęodpalić, niby iskra jest, rozrusznik chodzi, czasami strzeli w komin, ale ogólnie się nie odzywa piec. Proszę o fachową pomoc .lub info gdzie mogę szukać coś na ten temat, Z góry dziękuję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.