Maly-PMI Opublikowano 29 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2006 Moj znajomy ma problem z zalogowaniem wiec napisze za niego :b "Witam Mam maly problem z moja yamaha tzr przerobiona na 170cc. Najpierw opisze motocykl:-kit Atheny 170cc (cylinder na nikasylu)-gaznik DellOrto VHSA 32mm (oryginalny z 125c)-wydech takze oryginalny z 125cc-filtry powietrza mam dwa: jeden oryginalny i drugi bawełniany stożkowy (przeczyszczony i nasmarowany preparatami K&N tuż przed założeniem) Motocykl odpalilem wczoraj. Po odpaleniu pozwalalem na uzyskanie normalnej temperatury pracy silnika. Ladnie chodzi na niskich obrotach, pali od pierwszego dotkniecia rozrusznika. Jednak gdy dodaje mu gazu (nie zaleznie czy delikatnie czy szybciej) motocykl wkreca sie do okolo 4tys rpm i nastepnie "dławi sie". nie chce wejsc na wyzsze obroty, zaczyna gasnac az silnik przestanie pracowac. Mozna podtrzymac go przy pracy jednak trzeba manipulowac gazem. za kazdym razem tak sie dzieje.Wiecie co to moze byc? mysle ze dostaje za malo paliwa, dlatego chcialbym wymienic dysze w gazniku albo caly gaznik (jesli ktos ma wiekszy prosze o kontakt). ile rozwiercic dysze? lub gdzie zamowc inna? czy oryginalny wydech lekko przerobic? rura wychodzaca od okna wydechowego jest powyginana i zastanawialem sie gdyby przespawac ja na podobna tylko prosta. chyba to nie jest najlepszy pomysl. prosze o jakie rady Pozdrawiam EDIT: a ktorego filtru poczatkowo uzywac? oryginalnego czy stożka?" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.