Skocz do zawartości

Shadow VT 600 - wrażenia i opinie


Bye
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ale oto właśnie chodzi, że nie przekręcam żadnego kranika.

Chyba ktoś przy nim grzebał, bo on niema nic

Ani kranika, ani przełącznika. wyciąga cały bak do końca i już.

Jeżdziłem na innych moto miały kranik a na przykład virago miała przełącznik

Może ten kranik znajduje sie w dziwnym miejscu.

Dzisiaj w serwisie Hondy pytalem o kranik. Mechanik, ktory wygladal jakby sie na motorze urodzil stwierdzil ze nie widzial VT600 bez kranika. Shadowki byly czesto baza do przerobek wiec morze ma inny bak, albo to jakas amerykanska wersja, ale wtedy moglaby miec kranik automatyczny i mialaby kontrolke rezerwy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj w serwisie Hondy pytalem o kranik. Mechanik, ktory wygladal jakby sie na motorze urodzil stwierdzil ze nie widzial VT600 bez kranika. Shadowki byly czesto baza do przerobek wiec morze ma inny bak, albo to jakas amerykanska wersja, ale wtedy moglaby miec kranik automatyczny i mialaby kontrolke rezerwy.

no to wyglada na to, ze trzeba chyba rozkrecic sprzeta i zajrzec mu do srodka...

Belgu1.gif
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uważam , że to Głupota przez duże "G" bo w moto z 88` na bank jest jakiś tam syfik w baku a jak wyjedziesz waszke do końca to cały ten syf spłynie prosto do maszyny i będziesz miał chłopie czyszczenia, że ho ho i nawet filtry nie pomogą ale to Twoje ryzyko , rób jak chcesz.

 

Już tak sie stało, że wyjechałem cały bak do zera, i to tak, że nawet próba przelania paliwa do bocznej komory nic nie dała bo nie było nic paliwa. Dobrze, że byłem blisko domu. Nalałem 5l z karnistra i zatankowałem na stacji ok. 6l

Do tego nie zaświeciła sie żedna dodatkowa kontrolka.

 

Sumując wszystko, będe musiał rozebrać moto i tyle. Zobaczymy co jakaś "złota rączka" wymyśliła.

:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

jak mozna narzekac na wibracje przy silniku V2 ?! przejedz sie junakiem ;) wczoraj tez kupiłem starusienka jak ja 600-ke.moto wymaga nakładu pracy,ale milo bedzie poznac jego budowe.do wymiany mam tarcze sprzeglowe,byc moze (?) łozysko w głowce ramy.

ogolnie zawieszka dobija z tyłu,czasem troche myszka,ale dla motocyklisty to nie powinny byc problemy ani wady.fajny motur ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

mam pytanie, mianowicie przymierzam się do kupna moto (nie wiem jeszcze kiedy dokładnie) hondy shadow, czy jeżeli w nazwie jest VT 600C i VT600 to czy jest jakaś różnica? czy jedna jeest słabsza od drugiej?i czy jest inne nazewnictwo jeśli chodzi o Hondę Shadow VT 600?

z góry dzięki za odpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niech zgadne-chciałbys mocniejszą ;] pewie c było na poczatku produkcji,bo u mnie tak jest w 88' wydaje mi sie jednak ze motocykle prawdopodobnie oznaczane nie byly po 96' kiedy wprowadzili 5 biegówke.tego nie jestem jednak pewien.tylko przypuszczam.ja tam na 4 nie narzekam :biggrin: szybciej na luz moge wrzucic :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

jeszcze a propos wrażeń z jazdy... jednego dnia zrobilismy w sumie cos koło 250km... z kilkugodzinna przerwa po pierwszej setce...

po dniu w siodle przeszczep kręgosłupa by się przydał

 

nie wiem jak by się spisał gdybym taką trasę jechał sam... być może lepiej...

CZ 175 '1961 -> Honda VT600c '1999 -> BMW F650GS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Mozliwe, ze lepiej. Ja w zeszlym roku podczas jednej trasy wykrecilem troche ponad 400km, schodzac z motocykla moze ze 3 razy na 5 minutowy odpoczynek. No fakt, jechalem sam wtedy i jakos nie narzekalem na kregoslup. Bardziej bolaly mnie uszy od wolnych wydechow Vance'a! :crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robiąc trasy po kraju to 500km to jest już coś.Zrobiłem tyle w zeszłym roku jadąc w Bieszczady.Ogólnie czułem się zmeczony.W tym roku wracając z Chorwacji zrobiłem na jeden strzał 1000km w 12 godz.stając tylko na tank co 300 km i na jeden posiłek.Ani ja ani moja żonka nie byliśmy zmęczeni.Wiec wszystko zalezy gdzie,po czym i czym jedziemy.

Edytowane przez piter 1600

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to ja jeszcze dodam ze ten motocykl mnie usypia ;]

 

powiedzcie mi,bo to dla mnie bardzo waazne: sruba mocujaca amortyzator do wahacza jest w niego jakos wkrecana czy cos? czy tylko nakretka ją trzyma. bo wydaje mi sie ze mam zapiezconą :/

i jeszcze pytanko drugie-czy od jakiegos innego moto bedzie pasował amor centralny? bo ten jest cholernie drogi :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja mam inne pytanie dotyczące VT600

 

moja Ania ma problem z obsługą bo klamki są za daleko od manetek i jej krótkie paluszki ledwo sięgają.

 

czy praktykował ktoś zmianę klamek na takie które byłyby blizej, żeby dziewcze miało frajde z jazdy, jak już zda ten egzamin, a nie strach że sie wyłoży bo odkręci gaz przypadkiem?

Edytowane przez marcinn72

CZ 175 '1961 -> Honda VT600c '1999 -> BMW F650GS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiem o tym i pamiętam ale przy motocyklach na ktorych się uczy nie ma tego problemu i sięga spokojnie więc jest to kwestia pewnie tego modelu,

kwestia doregulowania linek do dzwigni to wg mnie sprawa drugorzędna i jesli wymiana zostanie zrobiona w warsztacie ktory "zna sie na rzeczy" zadbają o to by zrobić to dobrze.

wiem też że wymiana klamek jest banalna, ale pozostaje kwestia regulacji z czym już nie chce eksperymentowac

 

zreszta z racji swoich niewielkich rozmiarow ma problem z ciezarem maszyny i jej opanowaniem i sie zastanawia czy na razie przynajmniej nie przerzucic sie na cos lzejszego i bardziej zwartego

CZ 175 '1961 -> Honda VT600c '1999 -> BMW F650GS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A moze CZ175? :> Napewno jest lżejszy :icon_mrgreen: A tak serio, to mysle, ze shadow 600 nie jest aż tak wielkim motocyklem, zeby nie można go było okiełznać.. chociaz z tymi klamkami to rzeczywiscie moze byc problem. Ale co, planujesz inny moto kupić dla swojej kobiety?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...