Skocz do zawartości

problemy z Inruderem 1500


Rekomendowane odpowiedzi

witam

tak jak w temacie w motocyklu intruder 1500 z 98 zginal klakson i nie wiadomo co sie z nim dzieje. bezpieczniki ok.

druga sprawa to czasami zdarza sie ze motocykl nie chce odpalic na cieplym silniku. czasami dzieje sie tak ze np po zjechaniu na cpn motocykla nie mozna odpalic tak jakby akumulator wysiadl - rozrusznik wcale nie chce zakrecic. motocykl odpala dopiero po paru minutach.

czy ma ktos jakas teorie na ten temat??

bardzo prosze o pomoc

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do klaksonu to sprawdz czy masz napiecie na jego stykach. Powinno byc 12v. Jezeli napiecie jest to klakson do smieci a jezeli nie ma to musisz przejzec przewody i stycznik klaksonu. Co do odpalania to nie wiem coz to moze byc...musialbym to zobaczyc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.No to jazda :banghead:

Co do klaksonu to styki plus wlacznik na kierownicy sprawdzic.Mozliwosc druga rozladowane aku i nie ma juz pradu na biiip ale jeszcze jest na rozruch :) kiedys tak mialem.

 

Co do braku pradu w LC ponizej roku 2000 to norma zwlaszcza jak masz light bary lub caly czas brykasz na dlugich z malymi predkosciami lub w miescie.Niedoladowanie aku w tych rocznikach spowodowane jest zle zaprojektowana instalacja (czyt. zakrecona) w zwiazku z czym prad ladowania gdzies "ginie" w czelusciach instalacji.Czesciowo pomaga przeczyszczenie i sprawdzenie wszystkich polaczen.Prosta i sprawdzona osobiscie przerobka ktora zalatwia problem calkowicie pod tym linkiem:

 

http://moccsplace.com/images/charging/charge.htm

 

Jednym slowem robisz obejscie od regulatora do aku co by bezposrednio prad sobie z altka plyna pomijajac zakrecona instalacje (nie zapomnij o bezpieczniku na kablu) :smile:

 

Idac dalej jesli nie masz problemow z pradem,rozrusznikiem itp. to najczestsza przyczyna nie odpalania VL jest pominiecie przy przegladzie moto co 6 tysi regulacji dekompresatorow a konkretnie ich ciegien lub linek jak kto woli oraz nasmarowanie.Robota prosta i przyjemna.Zazwyczaj pierwsze objawy wystepuja przy przebiegu (najczesciej) 10-20 tys km gdy nie bylo nic robione.Instrukcja zaleca kontrole co 6 tysi ;)

Klasycznym tego objawem jest tykanie rozrusznika bez przekrecania,co poniektorzy uwazaja to za przypadlosc intruza i "lekarstwem" na to jest jakoby przetoczenie na 2-3 biegu w tyl i w przod co pomaga pokonac "kompresje" silnika ;) a to niestety tylko objaw zle wyregulowanych ciegiel i ewentualnie nie nasmarowanych.Dobrze wyregulowany VL1500 kreci bez zajakniecia czy cieply czy zimny.Z autopsji dodam iz najczesciej zwieksza sie luz (u mnie) na pierwszym "garnku"(ten pod siodlem lub tylny jak kto woli) i wszystko kaszani ;-)

 

Link do instrukcji regulacji.Robota prosta (patrz tytul po otwarciu) i podobna do kasowania luzow linek sprzegla,gazu itp.:

 

http://moccsplace.com/images/decomp/decomp.htm

 

 

Wszystko powyzej sprawdzone na wlasnym moto i objawy ustapily jak reka odjal.Wymagana obsluga i regulacja motocykla w czasie=brak problemow w przyszlosci.

Oczywiscie mozliwe jest milion innych przyczyn ale podaje tu najczestsza przypadlosc tego modelu ktora zazwyczaj wystepuje.Pozdrawiam i zycze powodzenia w usuwaniu usterek.

 

p.s.

Polecam bo sporo ciekawych porad:

 

http://www.lc1500.com/ oraz http://moccsplace.com/

Edytowane przez Fabio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...