karol0545 Opublikowano 11 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2006 Witam mam w charcie gaznik od motorynki mam iglice na środku i gdy śrubka ta bez spreżynki jets prawie ze wykręcona w ta ze sprężeynka ( chyba od powietrza) jest też wykręcona ma takie średnie obroty i chodzi głosno a przynajmniej głosniej niz kiedys. Po wkręceniu tej srubki bez sprężynki tak z trzy obroty od końca to chodzi cichutko i równo ale ma bardzo słabe przyspieszenie i strasznie muli i ogólnie słabo pali przez to... Jak zrobić zeby było dobzre czy moze pomóc zwiekszenie dawki bo zmiejszenie chyba niepomoze bo jak było na najnizszej dawce to jak trzymałem na najwyższysz obrotach to przerywał ........ Jka to zrobić?? czy naprawde nikt niewie jak to zrobic??........... Niewierze...... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roger Opublikowano 11 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2006 Witam Po pierwsze wyrażaj się precyzyjniej, bo nie wiem czy co niektórzy załapali czym Ty w ogóle kręcisz... Robisz to tak: 1. Śruba od składu mieszanki ustawiona w położeniu fabrycznym (wykręcona 2,5 obrotu o ile dobrze pamiętam, poprawcie mnie jeśli się mylę)2. Odpalasz sprzęta i regulujesz obroty śrubą regulacji obrotów (tą od przepustnicy :banghead: ) do uzyskania w ,miarę wolnych obrotów, na których silnik będzie pracował równo i nie gasł.3. Regulujesz skład mieszanki (śrubą składu mieszanki) tak żeby uzyskać jak najwyższe obroty przy danym "otwarciu" przepustnicy.4. Zmniejszasz obroty obroty śrubą regulacji obrotów.5. Tak jak pkt 3.6. Tak jak pkt 4I tak w kółko do uzyskania zadowalającego efektu. Musisz sprawdzać w międzyczasie czy ma dobre przejście z wolnych na wyższe. Tzn, że jak dodasz gazu to silnik płynnie wchodzi na obroty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol0545 Opublikowano 11 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2006 Dzieki za precyzyjna podpowiedz ale teraz coś sie stało i motor niechce palic na zimnym z kopa i na wysokich obrotach przerywa i nie uzyskuje chyba najwyższych obrotów ......... niechce zakłądac nowego tematu ale am problem chart niechce mi palic z kopa z pychu bez problemu myslałem zę to kwestia ustawienia zapłonu i ustaiwłem og dobrrze ale nadal jest tak jak było........??? Dlaczego tak jest?? podpowiedzcie mi coś?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roger Opublikowano 11 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2006 Powodów może być co najnmiej kilka: słabe sprężanie, padnięta swieca, udszkodzony przewód WN, zużyte simmeringi na wale, żle wyregulowany gażnik itd.. Musisz posprawdzać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.