Skocz do zawartości

regulacja gażnika chart


karol0545
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam w charcie gaznik od motorynki mam iglice na środku i gdy śrubka ta bez spreżynki jets prawie ze wykręcona w ta ze sprężeynka ( chyba od powietrza) jest też wykręcona ma takie średnie obroty i chodzi głosno a przynajmniej głosniej niz kiedys. Po wkręceniu tej srubki bez sprężynki tak z trzy obroty od końca to chodzi cichutko i równo ale ma bardzo słabe przyspieszenie i strasznie muli i ogólnie słabo pali przez to...

 

 

Jak zrobić zeby było dobzre czy moze pomóc zwiekszenie dawki bo zmiejszenie chyba niepomoze bo jak było na najnizszej dawce to jak trzymałem na najwyższysz obrotach to przerywał ........

 

 

Jka to zrobić??

 

czy naprawde nikt niewie jak to zrobic??........... Niewierze......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Po pierwsze wyrażaj się precyzyjniej, bo nie wiem czy co niektórzy załapali czym Ty w ogóle kręcisz...

 

Robisz to tak:

 

1. Śruba od składu mieszanki ustawiona w położeniu fabrycznym (wykręcona 2,5 obrotu o ile dobrze pamiętam, poprawcie mnie jeśli się mylę)

2. Odpalasz sprzęta i regulujesz obroty śrubą regulacji obrotów (tą od przepustnicy :banghead: ) do uzyskania w ,miarę wolnych obrotów, na których silnik będzie pracował równo i nie gasł.

3. Regulujesz skład mieszanki (śrubą składu mieszanki) tak żeby uzyskać jak najwyższe obroty przy danym "otwarciu" przepustnicy.

4. Zmniejszasz obroty obroty śrubą regulacji obrotów.

5. Tak jak pkt 3.

6. Tak jak pkt 4

I tak w kółko do uzyskania zadowalającego efektu. Musisz sprawdzać w międzyczasie czy ma dobre przejście z wolnych na wyższe. Tzn, że jak dodasz gazu to silnik płynnie wchodzi na obroty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za precyzyjna podpowiedz ale teraz coś sie stało i motor niechce palic na zimnym z kopa i na wysokich obrotach przerywa i nie uzyskuje chyba najwyższych obrotów .........

 

niechce zakłądac nowego tematu ale am problem chart niechce mi palic z kopa z pychu bez problemu myslałem zę to kwestia ustawienia zapłonu i ustaiwłem og dobrrze ale nadal jest tak jak było........??? Dlaczego tak jest?? podpowiedzcie mi coś??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...