ZammeR_Poz Opublikowano 24 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2006 (edytowane) Co można zrobic zeby szybciej jezdzil? ;) Edytowane 24 Maja 2006 przez ZammeR_Poz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KrzyChules Opublikowano 24 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2006 wsadzic silnik od gsxa :bigrazz: ;) a tak na powaznie mozna pobawic sie zembatkami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubertmtx Opublikowano 24 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2006 kolega do takiego zamontował stożek z tego co mówił to troche to dało a tak najlepiej to sprzedaj i kup coś mocniejszego ;):D:P:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZammeR_Poz Opublikowano 24 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2006 Kupie, kupie cos mocniejszego ale za pol roku jak zdam prawko a narazie do egzaminu tym bede sie przez wakacje kulał. Jak zmienie zebatke na wieksza to bedzie mial lepsze pszyspiesznie a mniejsza predkosc nie? Może jakis wydech nie drogi polecicie? Co jeszcze mozna ztuningowac? ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KrzyChules Opublikowano 24 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2006 w 4t mozesz nawet dac pusta rure ;) jesli z tylu dasz wieksza zembatke bedzie wieksza moc jesli mniejsza wieksza predkosc proste :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZammeR_Poz Opublikowano 25 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2006 a cos z głowica mozna jeszce zrobic czy cos? moze zamienic jakies elementy w silniku na wydajniejsze? tylko jakie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 25 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2006 wybebeszenie koncowki tlumika, do tego pomajstrowanie z gaznikiem(wieksza dysza glowna, rozszlifowanie gardziela gaznika)i masz juz troche wiecej mocy... w zaleznoscvi od przebiegu mozna popracowac nad kompesja(pierscienie nowe) oraz planowanie glowicy o jakis mm gora dwa (ale to trzeba bedzie regulowac rozrzad) i to mysle ze na tyle... moze jakos na zaplonie seryjnie zablokowany? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZammeR_Poz Opublikowano 25 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2006 Nie blokowany nie jest, poprostu brakuje mi mocy bo sie przyzwycziłem już ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brys Opublikowano 25 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2006 Tak spytam trochę OT, ile teraz Ci to idzie i jaką ma teoretycznie moc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZammeR_Poz Opublikowano 25 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2006 (edytowane) Idzie 85-90 km/h moc katalogowa to 7 koni, narazie wybebeszylem tlumik ma troche lepsze pszyspieszenie, chcialbym cos jeszcze z nim zrobic zeby lepiej latał ale wlasnie nie wiem co... :icon_razz: narazie zmienie chyba zębatke na wieksza. Macie jeszcze jakies propozycje co do tuningu tego czegos? :) Edytowane 25 Maja 2006 przez ZammeR_Poz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubertmtx Opublikowano 25 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2006 No to coś mało ci leci kumplowi jc50 leciał 80km\h może gdzieś zablokowany :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZammeR_Poz Opublikowano 25 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2006 (edytowane) Wątpie żeby byl zblokowany. A gdyby byl to gdzie moze byc blokada? A twojemu koledze seryjnie ta 50 leciala 80km/h? Bo wiem ze normalnie te 50-siątki leca maks 60-65km/h bo kiedys spotkalem jednego kolesia na 50-siatce. Edytowane 25 Maja 2006 przez ZammeR_Poz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid125 Opublikowano 25 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2006 Witam!! Ja też miałem Jc 50 Knight. Wiem że 50 były blokowane na tej rurce przelotowej (nie wiem jak się to nazywa!!) z gażnika do cylindra. Był tam wsadzony pierścień który zmniejszał przepływ paliwa!!! Należało go zeszlifować!!! Pozdro :icon_razz: P.S>Jeśli zmienisz zębatke na prędkość to może pod wiatr i pod góre zwalniać!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 26 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2006 no i znowu bedzie spor... ja mialem kolege ktory w tym Jinchengu wrzucal trzeci bieg przy 70 kahaema. a mam pewnosc bo sam nim jezdzilem... a twoj widocznie ma chinski silnik i tyle:P powieksz dysze w gazniku. pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubertmtx Opublikowano 28 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2006 Magneto...jinchengi mają silniki na podzespołach hondy ale nie są hondy Zammer... Sprawdź sobie kruciec ssący tam ponoć jest zwężenie pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.