Skocz do zawartości

Glowna dydza w mz etz 250


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ostatnio kupilem mz etz 250 i zauwazylem ze strasznie duzo pochlania paliwa.Toczy sie dobrze kola sa dobrze napompowane.Obstawiam jeszcze ze moze to byc rozkalibrowabna glowna dysza paliwa lub zuzyta gumka tloczka ssania.I tutaj moje pytanie jaka srednice powinna miec orginalna dysza wysokich obrotow gdyz nie mam pojecia a ztego wynika ze nie mam jak sprawdzic czy faktycznie ma wiekszy otwor.

 

ps mam jeszce jedno do was pytanie czy moze cos jeszce silnikowo wplywac na wieksze spalanie aha iglice mam zalozona na drugim szczeblu od gory wiec chyba to tez nie to

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość rider41
czy moze cos jeszce silnikowo wplywac na wieksze spalanie

Owszem, zużycie samego silnika. Nikt Ci nie poda rozmiaru dyszy jako średnicy - tą wartość podaje się w przepustowości (ilość przepływanej miesznki na minutę). Iglicę masz ok, napisz konkretnie ile pali, bo może Ci się tylko wydaje. Norma to 3,5-5,5. Sprawdź jeszcze, czy linka ssania ma luz ok. 1mm przy pancerzu i wygląd świecy zapłonowej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...