Grzesiek3 Opublikowano 17 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2006 Witam ostatnio kupilem mz etz 250 i zauwazylem ze strasznie duzo pochlania paliwa.Toczy sie dobrze kola sa dobrze napompowane.Obstawiam jeszcze ze moze to byc rozkalibrowabna glowna dysza paliwa lub zuzyta gumka tloczka ssania.I tutaj moje pytanie jaka srednice powinna miec orginalna dysza wysokich obrotow gdyz nie mam pojecia a ztego wynika ze nie mam jak sprawdzic czy faktycznie ma wiekszy otwor. ps mam jeszce jedno do was pytanie czy moze cos jeszce silnikowo wplywac na wieksze spalanie aha iglice mam zalozona na drugim szczeblu od gory wiec chyba to tez nie to pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rider41 Opublikowano 17 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2006 czy moze cos jeszce silnikowo wplywac na wieksze spalanieOwszem, zużycie samego silnika. Nikt Ci nie poda rozmiaru dyszy jako średnicy - tą wartość podaje się w przepustowości (ilość przepływanej miesznki na minutę). Iglicę masz ok, napisz konkretnie ile pali, bo może Ci się tylko wydaje. Norma to 3,5-5,5. Sprawdź jeszcze, czy linka ssania ma luz ok. 1mm przy pancerzu i wygląd świecy zapłonowej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.