maszakra Opublikowano 13 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2006 (edytowane) Witam. Jak w temacie. Dalej stoję przed wyborem moto. Przypomnę - 60% szosa (czasem krótkie wycieczki w góry do 200km w jedną stronę), 40% łatwy i średnio ciężki teren. Oba te motocykle są jak czytam godne uwagi ale szukam czegoś "dynamicznego", poręcznego, ślicznego, lekkiego, taniego, mało palącego, szybkiego, z dobrym przyśpieszeniem, po 60 letnim dziadku, bez rdzy, nie pogardze rozrusznikiem......... Ten Klx 650 jest z rozrusznikiem, lc4 bez. Tak na serio interesuje mnie waga i autentyczna moc obu motocykli. POzdrawiam PISda :icon_razz: TYLKO NIE PISZCIE ŻE TAKIE RZECZY TYLKO W ERZE !! Edytowane 13 Maja 2006 przez maszakra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 13 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2006 hm czytrajac tytul temata sadzilemn ze to dubel tego http://forum.motocyklistow.pl/TTR-or-LC4-t46476.html ale widze ze zdeka inny IMHO nie piszmy nowego tylko kontunuuj tamtem i znajdz poprzedni jesli KLX to wersja R bo C jest stanowczo za ciezka.. tak jak LC4 640 to juz ponad 150 kilo wagi .. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maszakra Opublikowano 14 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2006 Według mnie nikomu krzywda się nie dzieje z osobnym tematem a w wyszukiwarce będzie łatwiej znaleźć. Kurcze wiem że ten klx waży 160kg (z rozrusznikiem) ale lc4 też swoje ma (145kg) i to bez rozrusznika. Chciałbym żeby prócz terenu sprzęcior nadawał się na szose i względnie krótkie wycieczki. Klx 650 R byłby chyba jednak najlepszym wyborem ale na allegro jest jeden i wygląda na szrot. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 14 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2006 dlaczego szrot ?? wyglada ladnie ,nie spodziewaj sie w enduro lsniacych chromow i pieknego lakierku jak lustro Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.