dylon Opublikowano 9 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2006 z alternatora wychodzi mi tylkodo 12V i tylko na dwóch a nie trzech przewodach, a w książce pisze że powinno być do 50V pomiędzy przewodami przy 3000obr/min, może ktoś wie jaka powinna byś rezystancia tych uzwojeń. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jareckiz Opublikowano 10 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2006 Witam, nawet nie myl o dopasowywaniu alternatora od innej Kawy. Najprostszy sposób, daj go do przewinięcia elektrykowi, który zajmuje sie przewijaniem alternatorów samochodowych. Ja miałem podobny problem z tym iz miałem przebicie na dwóch uzwojeniach, alternator dawał napięcie 12V przy 2000 obrt. i 13,7 przy 3500 obr. po przewinięciu daje 15V. W serwisie słyszałem opinię iż nie należy przewijać alternatorów motocyklowych, ja nie szukałem innego alternatora, po przewinięciu wszystko chodzi jak należy. Jest drut tej samej gruboci i długoci oraz zachowana liczba i kierunek uzwojeń, tak jak wyszło z fabryki i chodzi. Za przewinięcie zapłaciłem 80zł, i usłuszałem że jest to więcej niż zwykle bo będzie to ręczna robota. Nie wiem jakie sš parametry dla VN 1,5. Powodzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.