&REW Opublikowano 4 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2006 (edytowane) Jak już pytam to serią :icon_mrgreen:. Więc teraz temat sprzęgła. Otóż (znowu dotyczy odbioru Suzi przeze mnie po serwisie ASO) mam wrażenie, że przy utrzymywaniu stałej prędkości występują lekkie przyśpieszenia i zwolnienia moto (tak ze dwa razy na sekundę). Szczególnie jest to odczuwalne przy niższych prędkościach (na niższych biegach). Czy to jest naturalne? Czy też może być jakiś problem ze sprzęgłem. Nie chcę uprawiać teorii ogólnospiskowej dziejów, ale moim zdaniem serwis mógł źle ustawić luz na sprzęgle (zlikwidował prawie całkowicie) i jak odebrałem Suzi to była nazwijmy to "mułowata". Potem podjechałem raz jeszcze i poprawili pod moje potrzeby (luzu na klamce mniej więcej jak w książce serwisowej 1,5 cm mierzone na kulce). Pytanie, czy przez te dwa dni jazdy ?ze zbyt małym luzem? nie skasowałem nieco sprzęgła? Podobno sprawdzali też luz na manetce, ale nie wiem czy zwiększyli, zmniejszyli czy zostawili taki sam. Może ta mułowatość wynika ze zmiany tutaj? Ale wydaje mi się, na moją logikę, że luz nie powinien mieć ostatecznie znaczenia, bo jak odkręcę manetkę to po zlikwidowaniu luzu moto powinno reagować już tak samo jak poprzednio na taki sam skok manetki. A muszę odkręcać więcej, żeby poczuć kopa. Nie mam doświadczenia w jeździe więc nie mam z czym porównać, a przed serwisem nie wyjeździłem na tyle dużo kilosów, żeby ocenić z całkowitą pewnością, czy coś wczesniej występowało, czy też nie. Dzięki za pomoc. &REW. Edytowane 4 Maja 2006 przez &REW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.