Skocz do zawartości

Help przez duże "H" :) (sorki gługie ale przeczy


biały18
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Moze opisze krótko tą swoja dziwną sutyacje.

A więc był pięny kwietniowy poranek gdy to wyminiłem w swojej GSX-fcee oponke z tyłu:) ale jak to olejak po zimie i w ogóle trzeba dolewać tego oleju więc tak uczyniłem.

Dolałem aż 0.5 L. dużo co?? i wyprowadzam swoją piekność z garażu. Odpalam bez problemu na ssaniu i chodziła mi tak na wysokich obrotach przez ok 3 min. Dobra wsiadam z kumplem i dzida, troche odkreciłem do ok 200/km/h, i tak ok 3-4km spox jest lux, ale zaraz tak mi cos przerywa tak jakby był zimny jeszcze. Zatrzymałem sie i juz było ok, dobra jade dalej też troche odkreciłem :twisted: a ty zaraz na obroty nie chce wejsc, jak odkręcałem manetką to zero nic nie szedł (coś jakby lewego pow. dostawał) jak pusiłem gaz to jakos na niskich bardzo obrotach jechal. i stanął :) :) :wink: :wink: w ogóle nie chciał odpalic i 6 km pchania :? :? :? na drugi dzień ide odpalam i nie wkreca sie na obroty do 6 tys tylko, koles powiedział mi że swiece sie przegrzały to je wyminiłem i teraz odpalam jest lux wkreca sie na obroty ale troche sie zagrzeje silnik i to samo nie wkreca sie i zaraz gasnie i czapa juz nie odpali. Może gazniki przeczyscic i synchronizacje zrobic ale czy jest sens (we wrzesniu robiłem)

Może sie orjentujecie??

Dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdejmij waz paliwowy z kranika, zaloz jakis inny i lejac benzyne do jakiegos kanistra sprawdz z jaka sila leci. Powinien byc dosc silny strumien, cala szerokoscia wezyka.

Aby to zrobic ustawiasz kranik na polozenie PRI.

Jezeli tu jest wszystko OK to rozgrzej silnik jezdzac blisko domu tak zeby ci zaczal przerywac i postaraj sie dotknac do cewek. Przed ta jazda bedziesz musial sciagnac przednia owiewke. Jezeli cewki sa gorace to wiesz juz o co chodzi.

Jak ci pracuje obrotomierz? specjalnie wtedy kiedy przerywa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak się zagrzeje i zgaśnie to już nawet na ssaniu nie chce odpalić wogole. Zimą moto stał w raczej zimnym garazu, jak nie było sniegu w styczniu to troche nim jezdziłem, ale paliwo juz dolewałem na wiosne, ale z tym syfem to bardzo brawdopodobne bo tankuje rosyjska za 2,50 :) ale zawsze przez lejek z sitkiem. A z tym czyszczeniem gazników je przeczyszcze podobno sa takie spraye specjalne?? (a z tym zasilaniem o co chodzi?)

Dzieki wielkie za wszelkie rady

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wiesz roznie jest z tym paliwem u nas nie mam prawei nikogo kto by jezdzil na polskiej i motocykle tez daja rade.

Ale spox Przeczyszcze gazniki i zbiornik i zminie paliwko. zobaczymy co z tego bedzie. Ale to mysle ze o efektach swojej pracy poinformuje was dopiero za tydzien moze dalej Matura trzeba sie uczyc:)

Dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość KrzysiekCh

Witaj!

Mialem podobny problem, ze chodzil mi tylko na ssaniu i nie chcal wkrecac sie na obroty!

Chodził jakby zaraz miał sie zes*ać :)

Problem lezal glownie po stronie gaznikow (byly niezle zasyfione) choc i przewody i fajki musialem wymienic, poniewaz na fajce bylo przebicie.

Jezeli przeciscisz gazniki to zrob ich synchronizacje.

 

Powodzenia

 

Krzysiek

CBR600

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...