biały18 Opublikowano 29 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2003 Moze opisze krótko tą swoja dziwną sutyacje. A więc był pięny kwietniowy poranek gdy to wyminiłem w swojej GSX-fcee oponke z tyłu:) ale jak to olejak po zimie i w ogóle trzeba dolewać tego oleju więc tak uczyniłem.Dolałem aż 0.5 L. dużo co?? i wyprowadzam swoją piekność z garażu. Odpalam bez problemu na ssaniu i chodziła mi tak na wysokich obrotach przez ok 3 min. Dobra wsiadam z kumplem i dzida, troche odkreciłem do ok 200/km/h, i tak ok 3-4km spox jest lux, ale zaraz tak mi cos przerywa tak jakby był zimny jeszcze. Zatrzymałem sie i juz było ok, dobra jade dalej też troche odkreciłem :twisted: a ty zaraz na obroty nie chce wejsc, jak odkręcałem manetką to zero nic nie szedł (coś jakby lewego pow. dostawał) jak pusiłem gaz to jakos na niskich bardzo obrotach jechal. i stanął :) :) :wink: :wink: w ogóle nie chciał odpalic i 6 km pchania :? :? :? na drugi dzień ide odpalam i nie wkreca sie na obroty do 6 tys tylko, koles powiedział mi że swiece sie przegrzały to je wyminiłem i teraz odpalam jest lux wkreca sie na obroty ale troche sie zagrzeje silnik i to samo nie wkreca sie i zaraz gasnie i czapa juz nie odpali. Może gazniki przeczyscic i synchronizacje zrobic ale czy jest sens (we wrzesniu robiłem)Może sie orjentujecie??Dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biały18 Opublikowano 29 Kwietnia 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2003 no tak jak na okienku. wsam raz. jak zminiałem to wesżło 3800 to cos koło tego bedzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biały18 Opublikowano 29 Kwietnia 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2003 przebig 14000 rok '96 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Medyna Opublikowano 29 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2003 Zdejmij waz paliwowy z kranika, zaloz jakis inny i lejac benzyne do jakiegos kanistra sprawdz z jaka sila leci. Powinien byc dosc silny strumien, cala szerokoscia wezyka.Aby to zrobic ustawiasz kranik na polozenie PRI.Jezeli tu jest wszystko OK to rozgrzej silnik jezdzac blisko domu tak zeby ci zaczal przerywac i postaraj sie dotknac do cewek. Przed ta jazda bedziesz musial sciagnac przednia owiewke. Jezeli cewki sa gorace to wiesz juz o co chodzi.Jak ci pracuje obrotomierz? specjalnie wtedy kiedy przerywa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biały18 Opublikowano 29 Kwietnia 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2003 na obrotomierzu to samo co slychac wejdze na ok 4 tys i spada, raz odkreciłem manetke na maxa a on wbija sie na 3 tys i zaraz opada do 2 i znowy do 3 i opada do 2 i tak dalej, no sprawdze te cewki jak beda nagrzne to oc do wymiany?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dr.Big Opublikowano 29 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2003 Wyglada to na klopoty w zasilaniu mieszanka(doplyw paliwa, filtr paliwa i powietrza itd.) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biały18 Opublikowano 29 Kwietnia 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2003 jeszcze zapomniałem dodac ze jakcałkiem puszcze ssanie do gasnie odrazu.jeden machanik mówił mi ze może to być zasilanie gazników. (ale co to) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biały18 Opublikowano 29 Kwietnia 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2003 Jak się zagrzeje i zgaśnie to już nawet na ssaniu nie chce odpalić wogole. Zimą moto stał w raczej zimnym garazu, jak nie było sniegu w styczniu to troche nim jezdziłem, ale paliwo juz dolewałem na wiosne, ale z tym syfem to bardzo brawdopodobne bo tankuje rosyjska za 2,50 :) ale zawsze przez lejek z sitkiem. A z tym czyszczeniem gazników je przeczyszcze podobno sa takie spraye specjalne?? (a z tym zasilaniem o co chodzi?)Dzieki wielkie za wszelkie rady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biały18 Opublikowano 29 Kwietnia 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2003 no wiesz roznie jest z tym paliwem u nas nie mam prawei nikogo kto by jezdzil na polskiej i motocykle tez daja rade.Ale spox Przeczyszcze gazniki i zbiornik i zminie paliwko. zobaczymy co z tego bedzie. Ale to mysle ze o efektach swojej pracy poinformuje was dopiero za tydzien moze dalej Matura trzeba sie uczyc:)Dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KrzysiekCh Opublikowano 1 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2003 Witaj!Mialem podobny problem, ze chodzil mi tylko na ssaniu i nie chcal wkrecac sie na obroty!Chodził jakby zaraz miał sie zes*ać :) Problem lezal glownie po stronie gaznikow (byly niezle zasyfione) choc i przewody i fajki musialem wymienic, poniewaz na fajce bylo przebicie.Jezeli przeciscisz gazniki to zrob ich synchronizacje. Powodzenia KrzysiekCBR600 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.