Waldi Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Mam do Was pytanie. Nie jestem w stanie odpowiedzien na nie mojemu koledze, pyta sie on mnie czy po zamontowaniu tlumika do hondy nsr ( jakiegos sportowego ) zejdzie moc. Jak to z tym jest ? Drugi problem dotyczy mojego motocykla GS500. Zauwazylem, ze cos mi puka na nierownosciah albo wzniesieniach z lewej strony z tylu. Jest to lancuch, jest luzny. Jak sie reguluje naciag ? Czy jest to trudne czy samemu da sie zrobic ? Pierwszy sezon ucze sie, wiedz prosze nie smiac sie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Mam do Was pytanie. Nie jestem w stanie odpowiedzien na nie mojemu koledze, pyta sie on mnie czy po zamontowaniu tlumika do hondy nsr ( jakiegos sportowego ) zejdzie moc. Jak to z tym jest ? zdecydowanie wzrosnie mu kopyto. sam mialem to samo w NS1. Drugi problem dotyczy mojego motocykla GS500. Zauwazylem, ze cos mi puka na nierownosciah albo wzniesieniach z lewej strony z tylu. Jest to lancuch, jest luzny. Jak sie reguluje naciag ? Czy jest to trudne czy samemu da sie zrobic ? Pierwszy sezon ucze sie, wiedz prosze nie smiac sie. najpierw luzujesz srube mocujaca kolo. potem naciagasz lancuch do odpowiedniego zwisu, nakretkami zapewne bedacymi zakonczeniem ze tak powiem wahacza. pamietaj zebys patrzyl na kreski umieszczone na wahaczu, zeby zbieznosci nie zwalic. potem dokrecasz, dosc mocno ale nie przesadz. mysle ze to ci wystarczy... pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.