arek23s Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Witamdoczytalem sie ostatnio a raczej dopatrzylem w necie na jakiejs niemieckiej stronie ze Honda CX 500 C byla produkawana tez w wersji zdlawionej osiagajacej moc ok 27 kw o ile dobrze pamietam a vmax w granicach 140.w zeszlym sezonie sprawdzilem swoja niunie na trasie i niestety wynika z tego ze jest ona zdlawiona bo 140 nie przekroczyla i nawet nie doszla. czy wie ktos czym sie roznily wersje zdlawione cx??jakie byly zmiany w silniku??pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leśnik5 Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Witamdoczytalem sie ostatnio a raczej dopatrzylem w necie na jakiejs niemieckiej stronie ze Honda CX 500 C byla produkawana tez w wersji zdlawionej osiagajacej moc ok 27 kw o ile dobrze pamietam a vmax w granicach 140.w zeszlym sezonie sprawdzilem swoja niunie na trasie i niestety wynika z tego ze jest ona zdlawiona bo 140 nie przekroczyla i nawet nie doszla. czy wie ktos czym sie roznily wersje zdlawione cx??jakie byly zmiany w silniku??pzdrTeż mam tą wersję ,niektóre rozkręcono do 50KM napewno wszystkie customy miały większą moc i chyba wazny jest rok produkcji ale jak ją rozkręcić nie wiemLeśnik forever Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zapek Opublikowano 27 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2006 z tego co się orientuje z lekka w tym temacie to zazwyczaj zdławienie polega na tym że w kolektorze wylotowym stosowane są zwężki lub coś w tym stylu, z kolei w gażnikach stosowane są jakieś inne przepustnice.oddławienie polega w takich przypadkach na usunięciu zwężki na wydechu i wymianie przepustnic. jeśli coś sciemniam to niech ktos mnie klepnie w grzbiet:)zdrowia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek23s Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Lesnik mozesz mi napisac jaki masz zakres obrotow jadac na 5 biegu przy predkosci 60 km\h.a i jeszcze jedna sprawa czy podczas np. przyspieszania jak masz wlaczony kierunkowskaz to wraz ze wzrostem obrotow silnika zwieksza sie czestotliwosc migania?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leśnik5 Opublikowano 30 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2006 Lesnik mozesz mi napisac jaki masz zakres obrotow jadac na 5 biegu przy predkosci 60 km\h.a i jeszcze jedna sprawa czy podczas np. przyspieszania jak masz wlaczony kierunkowskaz to wraz ze wzrostem obrotow silnika zwieksza sie czestotliwosc migania??Nic takiego nie mam jak wzrost częstotliwości migania wraz ze wzrostem obrotówPrzy około 5000 obr mam 110 km/h na 5 . Przy 60 km/h nie sprawdzalem ale moge. Tylko na którym biegu?Pozdrawiam Leśnik forever Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek23s Opublikowano 1 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2006 Aha czyli moge miec pieprzniety przerywacz kierunkow. Co do obrotow to by sie zgadzalo. jestem ciekaw czy w tych mocniejszych CX byla taka sama skrzynia biegow.Lesnik czy wyciagales kiedys silnik ze swojego CX-a??pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArtXV Opublikowano 1 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2006 Witamhttp://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...952&hl=honda+cxArt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leśnik5 Opublikowano 1 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2006 Aha czyli moge miec pieprzniety przerywacz kierunkow. Co do obrotow to by sie zgadzalo. jestem ciekaw czy w tych mocniejszych CX byla taka sama skrzynia biegow.Lesnik czy wyciagales kiedys silnik ze swojego CX-a??pzdrNie nigdy nie wyciągałem ale tu nie powinno być różnicy też stawiam na kryzy w gazniku które trzeba usunąć Leśnik Forever Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek23s Opublikowano 3 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2006 Nie chodzi mi o przyspieszenie hondy tylko na korkiem wlewu oleju jest jakas sruba spod ktorej cieknie mi olej i troche sie boje ja ruszyc. probowalem ja dokrecic ale byla juz dokrecona.moze masz jakis schemat silnika i skrzyni biegow??arek23s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leśnik5 Opublikowano 4 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2006 Nie chodzi mi o przyspieszenie hondy tylko na korkiem wlewu oleju jest jakas sruba spod ktorej cieknie mi olej i troche sie boje ja ruszyc. probowalem ja dokrecic ale byla juz dokrecona.moze masz jakis schemat silnika i skrzyni biegow??arek23sSpuść olej ,wykręc tą srubę zobacz co się dzieje moze trzeba wymienić uszczelkę Nie bój sie to jest silnik nie do zajechania .Mam tylko po cześci przetłumaczoną serwisówkę do cx Jeśli ci to pomoże to musiałbyś podjechać do Łomianek odbijemy na xero .Jutro ci odpisze czy coś jest o misce olejowejPozdrawiam Leśnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek23s Opublikowano 4 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2006 ciekawa propozycja chyba sie skusze ale po 10.przegladales ten link od ARTXV, jest tam pare ciekawych wiadomoscipzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek23s Opublikowano 20 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2006 siemadawno mnie tu juz nie bylo, ale mniejsza z tym, dopatrzylem sie ze jednak w mojej hondzie sa zalozone kolanka na 37 kw a nie tak jak myslalem 27 kw. wiec co zostaje - gazniki?? czy krocce??pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Visuz Opublikowano 28 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2006 siemadawno mnie tu juz nie bylo, ale mniejsza z tym, dopatrzylem sie ze jednak w mojej hondzie sa zalozone kolanka na 37 kw a nie tak jak myslalem 27 kw. wiec co zostaje - gazniki?? czy krocce??pzdr A tak przy okazji, w którym miejscu na kolankach jest to wytłoczone?Bo szukam u siebie i szukam i nie moge tego znaleźć... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek23s Opublikowano 28 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2006 przy tym calym smiesznym kolektorze czy jak to sie tam nazywa, w kazdym badz razie przed stopkami kierowcy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leśnik5 Opublikowano 31 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2006 (edytowane) dawno mnie tu juz nie bylo, ale mniejsza z tym, dopatrzylem sie ze jednak w mojej hondzie sa zalozone kolanka na 37 kw a nie tak jak myslalem 27 kw. wiec co zostaje - gazniki?? czy krocce??pzdr Zdecydowanie gażnik ja mam niestety zdławioną całkowicie (kolanka i gaźnik)Pozdrawiam Leśnik Edytowane 31 Maja 2006 przez Leśnik5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.