Vatzeque Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2006 129671, 129677 tylko jest różnica między jedynką i siódemką na końcu! Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SzymonKa Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2006 W moim Gs-ie nic nie ciekło :P za to apetyt na olej miał nieziemski :evil: (przy dobrym kręceniu)I rama nie rdzewiała :banghead: pzdr @starte Ile dokladnie tego oleju bral Twoj GS? Ja po 650 km zurzylem juz chyba z litr oleju:/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Astarte Opublikowano 21 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2006 Ile dokladnie tego oleju bral Twoj GS? Ja po 650 km zurzylem juz chyba z litr oleju:/Mniej więcej co 300 km zawsze sprawdzałam poziom oleju (jednorazowy wypad gdzieś) i dolewałam wtedy ok. 200 ml oleju (gdy zmieniłam go na gęstszy, chyba 20W50, a nie jak zalecał producent 10W40 to mniej). Ale takie zużycie miałam gdy jeździłam szybko (autostrada i inne sprawy :P ).Gs ogólnie jest znany, że żłopie olej niemiłosiernie... kolega na każde 100 km wlewał 100 ml oleju, ale on miał chyba coś nie tak z silnikiem. I widzę, że też masz za duże zużycie :banghead: Lepiej podjedź do jakiegoś mechanika, żeby ci popatrzył na silnik, może masz jakąś uszczelkę dupniętą i po prostu olej ci ucieka. pzdr @starte Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DrDredd Opublikowano 22 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2006 a mi w GS-ie nic nie cieknie, nie rdzewieje, nie bierze oleju.. ostatnio musialem dolewac olej jak mi sie uszczelka jakas schrzanila przy skrzyni biegow. wymienilem ja i jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Florek Opublikowano 22 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2006 (edytowane) hej jeszcze nie dawno miałem podobny problem, a o to co zrobiłem:-sprawdziłem cheble (przednia pompa została wymieniona bo troszke ciekła (90 pln + nowy tłoczek 130) + nowy płyn, klocki przód poprzednik zminił do tego klocki tył (całkowity brak) )-napęd (zębatki + łańcuch koszt z robocizną i częściami = 300 pln, z tym że miałem tylnią zębatke)-komplet oponek (600 pln pirelli sport deamon) na oponach nie ma co oszczędzać po zmianie nie poznałem ze to ten sam motocykl, wcześniej było założone jakieś badziewie nie wiadomo od czego i do czego-olej ( z tego co pamiętam to 150 pln z filterem) z tego co wiem to w gs wymienia sie co 6000 km a nie wiedziałem kiedy poprzednik to zrobił i wolałem nie ryzykować. zostło do zrobienia:-zawory + gaźniki-zatankować do pełna !!! gs'a kupowałem w polsce więc jest spora szansa że był w gorszym stanie niż Twój.-było troszkę rdzy na ramie <- zabezpieczone mam nadzieje że kwasówką, poza tym to moim skromnym zdaniem w tym kraju wszystko rdzewieje :-Da tak to jak na mnie stan perfekto :-) żarówa przy obrotomiarce ? jak kupiłem to żadna nie działała :-p, wystarczy rozkręcić zegary ( z 6 śrubeczek) pozdrawiam Edytowane 22 Kwietnia 2006 przez Florek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 22 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2006 Przy obrotomiarce działa, w tylnym koszu mamy dwie 12V 21/5W, jedna była spalona klucz 10tka bodajże, śrubokręt i gotowe :] Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.