Skocz do zawartości

Yamaha TT 600 S


Rekomendowane odpowiedzi

Szukałem na 4um, ale wszystkie informacje dotyczyły TT-R, czym różni się "S" od "R"? I co w ogóle sądzicie o tym moto, z tego co zauważyłem często TT można dorwać za te same pieniądze co DR 350, które wiele sobą nie reprezentuje (30km), TT mocniejsza, lepsza zawiecha, masa podobna cena może być ta sama a gdzie haczyk?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

e cos mi tu nie pasi TT na ohlinsie z tylu i marzchotti (chyba )z przodu czyli ta od 1998 nie schodzi ponizej 11.000 zl a DR stoja za 6- 7 tys

 

S-ka to wersja do 97, czyli to samo co XT http://www.bikez.com/bike/index.php?bike=1113 .A R-ka to juz wersja robiona od 98, ktora jak pisalem kosztuje sporo, S-ka wazy 160 kilo na sucho majac 41 koni, a DR wazy 130 majac ponad 30 koni.

 

co do niezawodnosci... odezwa sie glosy ze niezawodne ze 100 lat bez zmiany oleju polata itp, a wyprawa chlopakow do Afryki na 3 TTR pokazala sie psuja sie i to dosc czesto, moze nic powaznego ale w dziczy nawet pierdolka potrafi byc klopotliwa...tymbardziej ze motocykle byly przygotowane na wyprawe.

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

latac sie da tylko wymaga troszke zaprawy i sily (oczywiscie tor wykluczam) to bardziej motocykl typu dual, duzy niewysilony silnik z duzym momentem obrotowym nie zakatujesz latwo jadac w trase przy mocno obciazonym motocyklu

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam jeżdże na TTR-ce i chwale sobie ten motocykl.To jest rocznik 2003 i kosztował 15 tys,na liczniku miał 3 tys km.Teraz ma 16 tys nabite i jak narazie nic sie w nim nie zepsuło,praca przy nim ogranicza się do wymiany elementow eksploatacyjnych ktore ulegają naturalnemu zużyciu.Moc jest także wystarczająca jak na teren,dodatkowo zmieniłem z tyłu zębatke na większą aby lepsze odejscie było.Waga nie jest może mała,ale nie przeszkadza w sprawnym poruszaniu sie w terenie,nawet dość ciężkim.Wiadomo,nie jest to motocykl do czysto motocrossowych szaleństw,poprostu takie hard-enduro ktore jest dobre i do jazdy po mieście i w teren.

 

Pozdrawiam

nowadeba.com.pl- tor motocross/ATV-zapraszamy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...